Кейс інтернет-магазину сантехнічного обладнання | кейс Turboweb №152

9 532₴

вклали в рекламу

251 127₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Власник цього магазину прийшов до нас зі словами, що хоче собі ефективну рекламу, бо “якісь СММ-ники щось робили із його сайтом, але замовлень не було”.

Наш клієнт - власник інтернет-магазину сантехнічного обладнання. Звернувся до нас 20 вересня 2022 року. Менеджер пояснив клієнту, як працюють наші інтрументи, і що саме варто налаштувати негайно, аби збільшити продажі. Клієнт взяв кілька днів на подумати і вирішив придбати налаштування реклами.

Вже на початку жовтня ми запустили рекламну кампанію, і а ось і результати побачили нещодавно (період 5 грудня- 5 січня):

9 532 грн

вклали в рекламу

251 127 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

58

продажів отримали

3,8 %

частка рекламних витрат

І це замовлення лише через корзину, без урахування продажів, які клієнт отримує через телефон.

Цей кейс - ще один доказ того, що дуже важливо опинитися в правильний час, у правильному місці і з правильними людьми. Якби клієнт і далі продовжував витрачати гроші і ресурси на "СММ-ників" - то навряд чи зміг би побачити навіть третину від отриманих з нами з нами результатів.


Над проектом працювала

Дарія

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Дарія - керівниця проєктів компанії TurboWeb. До команди приєдналася нещодавно, але вже активно займається проєктими з різними нішами. У роботі керується девізом “Примітивних запитань не буває” - такий підхід дозволяє Дарії бути максимально відкритою з клієнтом, а клієнту максимально довіряти своєму керівнику проєкту.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань