Кейс інтернет-магазину сантехніки | кейс Turboweb №160
6 048₴
вклали в рекламу
223 106₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Історія співпраці із цим клієнтом почалась вже в грудні далекого 2021 року.
Після купівлі налаштувань власник магазину мав швидко зробити правки, а в результаті - зник на пів року. Коли ми ще раз з ним зв'язались - то почули, що попередній сайт довелося видалити і треба починати все спочатку.
В підсумку ми та клієнт так гарно постарались, що отримали крутий результат.
Які знання та хитрощі застосувала керівниця цього проєкту Анастасія та чому рекомендації від Google не завжди на користь магазину - розбираємо в нашому відеокейсі.
Над проектом працювала
Анастасія
Проект-менеджер
Анастасія – керівниця проєктів компанії TurboWeb. У роботі з клієнтами дотримується принципу індивідуального підходу - проводить аналітику роботи кожного конкретного магазину, вивчає маржинальність товару, а також допомагає клієнту визначити товари або групи товарів, які будуть найбільш прибутковими, виходячи з ніші.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань