Кейс інтернет-магазину сантехніки | кейс Turboweb №227
24 257₴
вклали в рекламу
254 568₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами

На запитання нашої сейлс-менеджерки: «Що ви знаєте та що читали про нашу компанію?», клієнт відповів: «Не знаю нічого, і нічого не читав, звернувся, бо вас мені порадили знайомі».
Так і почалася наша історія співпраці з власником магазину сантехніки.
Рекламний інструмент, який ми налаштували: Google Shopping: звичайна торгова кампанія, а згодом - Google Shopping Performance Max;
Коли запустили рекламну кампанію: 24.04.2024 року.
Які результати маємо станом на 18 грудня 2024 року - 18 січня 2025 року:


24 257 грн
вклали в рекламу

254 568 грн
склав дохід з реклами

1 місяць
роботи реклами

152
продажів отримали

9,5%
рекламних витрат у виручці
Власник цього магазину не лише прийшов до нас за порадою своїх знайомих, не читавши відгуки, але й уклав договір в день дзвінка.
Хтось скаже - занадто швидко, необдумано, та ще й не дуже дешево. А підприємець у розмові з нами сказав, що він вже налаштовував рекламу і за 5000 і за 6000 грн. Тепер нарешті хоче продавати, з цими словами й прийшов до нас і нарешті отримав свої омріяні продажі.
Над проектом працював
Ерік
Проект-менеджер
Ерік - керівник проєктів у TurboWeb. Приєднався до нас 1,5 роки назад, але не є новачком у сфері діджитал-маркетингу. За освітою Ерік IT-спеціаліст - то ж використовує раніше здобуті знання і в налаштуваннях реклами. Ерік спілкується з клієнтом так, щоб в підприємця не залишилось питань без відповідей.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань