Кейс інтернет-магазину сантехніки | кейс Turboweb №160

6 048₴

вклали в рекламу

223 106₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Історія співпраці із цим клієнтом почалась вже в грудні далекого 2021 року.

Після купівлі налаштувань власник магазину мав швидко зробити правки, а в результаті - зник на пів року. Коли ми ще раз з ним зв'язались - то почули, що попередній сайт довелося видалити і треба починати все спочатку.

В підсумку ми та клієнт так гарно постарались, що отримали крутий результат.

Які знання та хитрощі застосувала керівниця цього проєкту Анастасія та чому рекомендації від Google не завжди на користь магазину - розбираємо в нашому відеокейсі.


Над проектом працювала

Анастасія

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Анастасія – керівниця проєктів компанії TurboWeb. Анастасія приєдналася до компанії 2 роки тому. З того часу вже налаштувала більше 350 успішних рекламних кампаній. У роботі з клієнтами дотримується принципу індивідуального підходу - проводить аналітику роботи кожного конкретного магазину, вивчає маржинальність товару, а також допомагає клієнту визначити товари або групи товарів, які будуть найбільш прибутковими, виходячи з ніші.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань