Кейс інтернет-магазину спорядження для риболовлі | кейс Turboweb №135
5 860₴
вклали в рекламу
624 165₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Коли не знаєш - що робити і куди рухатися - вивчай і роби щось нове!
Ця формула працює в інтернет-маркетингу також.
Наш клієнт - власник магазину спорядження для риболовлі. Почав співпрацювати з нами ще в далекому 2020 році.
Ми налаштували для його магазину Google Shopping з 0. Клієнту так сподобалося, як працює реклама, що через два місяці він купив налаштування - Smart Google Shopping.
А в січні цього року Google повідомив про новий ефективний інструмент - Performance Max. Клієнт роздумував над тим, щоб купити і його.
Але лютий змінив наше звичне життя. Змінив він і життя власників інтернет-магазинів.
Отож наш клієнт вирішив на своєму досвіді перевірити - а чи робоча схема налаштування реклами за нашим відеокурсом?
Купив курс за акційною ціною - 700 грн. До речі, виручені кошти від продажу курсу пішли на допомогу мешканцям Чернігова.
Матеріали придбано. Отож власник інтернет-магазину приступив до налаштування Performance Max
І знаєте що? В нього все вийшло. Ще й як вийшло!
5860 грн
вклали в рекламу
624 165 грн
отримали замовлення на суму
1 місяць
роботи реклами
635
кількість конверсій
0,9 %
частка рекламних витрат
Клієнт сам налаштував рекламу, зекономив на цьому кошти, допоміг чернігівцям і отримав круті результати у продажах.
Допоки інші власники магазинів тихенько спостерігали за плином життя - наш клієнт не витрачав часу даремно. Приборкав лінь - здобув нове знання і успішно його застосував. Ну і, звісно, отримав винагороду
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань