Кейс інтернет-магазину спорядження для риболовлі | кейс Turboweb №135

5 860₴

вклали в рекламу

624 165₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Коли не знаєш - що робити і куди рухатися - вивчай і роби щось нове!
Ця формула працює в інтернет-маркетингу також.

Наш клієнт - власник магазину спорядження для риболовлі. Почав співпрацювати з нами ще в далекому 2020 році.

Ми налаштували для його магазину Google Shopping з 0. Клієнту так сподобалося, як працює реклама, що через два місяці він купив налаштування - Smart Google Shopping.

А в січні цього року Google повідомив про новий ефективний інструмент - Performance Max. Клієнт роздумував над тим, щоб купити і його.

Але лютий змінив наше звичне життя. Змінив він і життя власників інтернет-магазинів.

Отож наш клієнт вирішив на своєму досвіді перевірити - а чи робоча схема налаштування реклами за нашим відеокурсом?

Купив курс за акційною ціною - 700 грн. До речі, виручені кошти від продажу курсу пішли на допомогу мешканцям Чернігова.

Матеріали придбано. Отож власник інтернет-магазину приступив до налаштування Performance Max

І знаєте що? В нього все вийшло. Ще й як вийшло!

5860 грн

вклали в рекламу

624 165 грн

отримали замовлення на суму

1 місяць

роботи реклами

635

кількість конверсій

0,9 %

частка рекламних витрат

Клієнт сам налаштував рекламу, зекономив на цьому кошти, допоміг чернігівцям і отримав круті результати у продажах.

Допоки інші власники магазинів тихенько спостерігали за плином життя - наш клієнт не витрачав часу даремно. Приборкав лінь - здобув нове знання і успішно його застосував. Ну і, звісно, отримав винагороду

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань