Кейс інтернет-магазину спортивних товарів | кейс Turboweb №157

7 876₴

вклали в рекламу

220 860₴

склав дохід з реклами

Ця історія про те, як можна роками створювати магазин і працювати в мінус - а можна «запустити» за місяць і отримувати прибуток.

Цей клієнт звернувся до нас, коли його інтернет-магазину ще не існувало. Розповів, що в Україні є фабрика, яка шиє якісні спортивні костюми. А він планує їх продавати. Самі власники підприємства теж збувають товар, але розповсюджують його на просторах Інстаграму. То ж йому потрібна реклама, яка не буде на «одному полі» із власниками фабрики, але водночас буде ефективно продавати костюми.

Що ми зробили та як допомогли клієну:

  • по-перше, розвіяли страхи щодо продажу одягу в Google Shopping (в нас багато клієнтів в цій темі);
  • по-друге, мотивували власника якнайшвидше доробити сайт магазину, щоб отримати максимальні продажі із сезону. І негайно запустили рекламу.

Вже у перший місяць роботи рекламної кампанії ми досягли ось таких результатів (період 1жовтня - 1 листопада):

7 876,35 грн

вклали в рекламу

 220 860 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

115

продажів отримали

1920 грн

середній чек

А уявіть, що деякі власники інтернет-магазинів розтягують процес оформлення сайту від кількох місяців до пів року і колосально втрачають в продажах! Як підсумок - якщо ви плануєте створювати інтернет-магазин чи вже почали його робити - не затягуйте. Бо допоки ви неспішно працюєте над своїм магазином, завжди є той, хто швидко все організував і вже отримує доходи.

Над проектом працювала

Катя

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Катя - керівник проєктів компанії TurboWeb. Катя налаштувала рекламу понад 400 магазинам. Вважає, електронну комерцію ремеслом. А власника магазину позиціонує як справжнього майстра, який любить свою справу, а не лише гроші.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань