Кейс інтернет-магазину тайської косметики | кейс Turboweb №184

5 875₴

вклали в рекламу

84 053₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

"Мені рекламу налаштував знайомий маркетолог, що працювала на мій магазин. Я з цим спеціалістом не спілкувалася жодного разу".

Приблизно таку історію розповіла наша клієнтка - власниця маленького магазинчику тайської косметики, якій пошукову рекламу на бренд позиціонували як повноцінну контексту.

Підприємиця вкладала кошти у рекламу, але зовсім не отримувала нових клієнтів. По факту вона мала повторні продажі від клієнтів, які вже знали її бренд та шукали магазин за назвою. Зрештою коли власниця магазину вимкнула цю рекламу - то зрозуміла, що кількість її покупців зовсім не зменшилася. Тобто так звана контекстна реклама фактично працювала заради переходу за назвою магазину старих клієнтів.

Крім того у власниці магазину був налаштований Google Shopping, який працював лише з одномовним фідом. Ця реклама мала частку рекламних витрат аж 37 %.

У власниці магазину - було 2 види реклами і жоден не приносив доходу - а лише витрати. Отож нам перед нами постала задача - нарешті привести нових клієнтів та збільшити об'єм продажів.

Почали ми з діагностики сайту. Завантажили та доналаштували фід, якого не вистачало, зробили правки для сайту. Та врешті запустили звичайну торгову кампанію Google Shopping. А коли вона зібрала достатньо даних - налаштували та запустили Google Shopping Performance Max.

Вже за перший місяць роботи Google Shopping Performance Max, ми отримали такі результати:

 5 875 грн

вклали в рекламу

 84 053 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

124

продажів отримали

6,9 %

рекламних витрат у виручці

Отож нарешті рекламні кошти витрачаються ефективно - а частка рекламних витрат знизилася із шалених 37 % до наших налаштувань - до 6, 9%.

Отож перш ніж довірити налаштування своєї реклами комусь - поспілкуйтеся зі спеціалістом, попросіть презентувати напрацьовані кейси та розповісти, в яких нішах спеціаліст працює. Допоки ви самі не впевнилися у компетентності свашого підрядника - не варто довіряти йому майбутнє свого магазину.

А вам налаштовують рекламу перевірені спеціалісти чи двуюрідний брат тітки, який лише вчиться і кейсів якого ви ніколи не бачили та й з ним ніколи не спілкувалися?)

Щоб дізнайся, які результати отримали магазини із нішею схожою до твоєї, переходь за посиланням - Всі кейси


Над проектом працював

Микита

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Микита - керівник проєктів у TurboWeb. Микита налаштовує рекламу для наших клієнтів вже більше 4 місяців. Він впевнений, що найважливіша річ в процесі роботи з клієнтом - це взаєморозуміння та повага один до одного.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань