Кейс інтернет-магазину техніки | кейс Turboweb №163
433$
вклали в рекламу
33 019$
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Коли прийшов по рекомендації знайомого - і не прогадав.
Так може охарактеризувати нашу співпрацю власник гіпермаркету із різноманітною електронікою: тут вам і сантехніка, і кліматична техніка, і техніка для дому, для кухні, садова техніка і навіть меблі.
Клієнт написав нам вперше 8 грудня 2022 року, а 20 - вже придбав наші налаштування Facebook. Чому саме Facebook?
Бо якраз ця реклама дала дуже круті результати знайомому нашого клієнта, за рекомендацією якого він і звернувся саме до нас. Отож у нашого клієнта був гарний приклад. Ми почали роботу над налаштуванням реклами і вже на початку січня запустили рекламу. За місяць роботи реклами, ми вже побачили перші результати.
Весь цей час реклама оптимізовувалась та вдосконалювалась, і от на кінець березня - ми отримали ось такі результати. Додаємо скріншот, період 1-31 березня 2023 року:
433 $
вклали в рекламу
33 019 $
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
59
продажів отримали
1,3 %
частка рекламних витрат
Так клієнт за рекомендацією знайомого отримав ефективний інструмент та неймовірні результати. Правду кажуть, що гарна порада - цінніша за гроші.
Над проектом працював
Руслан
Head of Project
Руслан - керівник відділу проджект-менеджерів. Руслан з Turboweb 3 роки. З нами він пройшов довгий шлях від менеджера з розвитку клієнтів - до керівника відділу. Руслан прийшов на позицію проджект-менеджера і навіть успішно пройшов усі тестові завдання, але потім вирішив спробувати себе в більш динамічному відділі розвитку клієнтів.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань