Кейс інтернет-магазину техніки | кейс Turboweb №163
433$
вклали в рекламу
33 019$
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами

Коли прийшов по рекомендації знайомого - і не прогадав.
Так може охарактеризувати нашу співпрацю власник гіпермаркету із різноманітною електронікою: тут вам і сантехніка, і кліматична техніка, і техніка для дому, для кухні, садова техніка і навіть меблі.
Клієнт написав нам вперше 8 грудня 2022 року, а 20 - вже придбав наші налаштування Facebook. Чому саме Facebook?
Бо якраз ця реклама дала дуже круті результати знайомому нашого клієнта, за рекомендацією якого він і звернувся саме до нас. Отож у нашого клієнта був гарний приклад. Ми почали роботу над налаштуванням реклами і вже на початку січня запустили рекламу. За місяць роботи реклами, ми вже побачили перші результати.
Весь цей час реклама оптимізовувалась та вдосконалювалась, і от на кінець березня - ми отримали ось такі результати. Додаємо скріншот, період 1-31 березня 2023 року:

433 $
вклали в рекламу

33 019 $
склав дохід з реклами

1 місяць
роботи реклами

59
продажів отримали

1,3 %
частка рекламних витрат
Так клієнт за рекомендацією знайомого отримав ефективний інструмент та неймовірні результати. Правду кажуть, що гарна порада - цінніша за гроші.
Над проектом працював

Руслан
Проект-менеджер
Руслан - проджект-менеджер, який з Turboweb вже більше 2 років. Руслан приходив у компанію на позицію проджекта і навіть пройшов усі тестові завдання, але потім вирішив спробувати себе в більш динамічному відділі розвитку клієнтів - де успішно працював з клієнтами та використовував свої знання проджекта. Нещодавно Руслан повернувся в близьку для нього стихію - діяльність проджект-менеджера.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань