Кейс інтернет-магазину техніки | кейс Turboweb №163

433$

вклали в рекламу

33 019$

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Коли прийшов по рекомендації знайомого - і не прогадав.

Так може охарактеризувати нашу співпрацю власник гіпермаркету із різноманітною електронікою: тут вам і сантехніка, і кліматична техніка, і техніка для дому, для кухні, садова техніка і навіть меблі.

Клієнт написав нам вперше 8 грудня 2022 року, а 20 - вже придбав наші налаштування Facebook. Чому саме Facebook?

Бо якраз ця реклама дала дуже круті результати знайомому нашого клієнта, за рекомендацією якого він і звернувся саме до нас. Отож у нашого клієнта був гарний приклад. Ми почали роботу над налаштуванням реклами і вже на початку січня запустили рекламу. За місяць роботи реклами, ми вже побачили перші результати.

Весь цей час реклама оптимізовувалась та вдосконалювалась, і от на кінець березня - ми отримали ось такі результати. Додаємо скріншот, період 1-31 березня 2023 року:

 433 $

вклали в рекламу

33 019 $

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

59

продажів отримали

1,3 %

частка рекламних витрат

Так клієнт за рекомендацією знайомого отримав ефективний інструмент та неймовірні результати. Правду кажуть, що гарна порада - цінніша за гроші.


Над проектом працював

Руслан

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Руслан - керівник відділу проджект-менеджерів. Руслан з Turboweb 3 роки. З нами він пройшов довгий шлях від менеджера з розвитку клієнтів - до керівника відділу. Руслан прийшов на позицію проджект-менеджера і навіть успішно пройшов усі тестові завдання, але потім вирішив спробувати себе в більш динамічному відділі розвитку клієнтів.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань