Кейс інтернет-магазину тканин для шиття та рукоділля | кейс Turboweb №172

17 640₴

вклали в рекламу

289 469₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Цей кейс для власників інтернет-магазинів, які після наших налаштувань реклами не дотримуються наших рекомендацій, а потім засмучуються через результат.

Власник магазину бавовняних тканин для шиття та рукоділля звернувся до нас напочатку минулого року, ми зробили налаштування Google Shopping для його сайту, продажі росли, а клієнт радів з результату.

Але незабаром клієнт різко збільшив бюджет в три рази із 500 грн до 1700 грн в день, що призвело до надвитрат. Кількість продажів майже не зросла, натомість зросла ціна за покупку. А ми рекомендуємо піднімати бюджет не частіше, ніж раз в тиждень і не більше, ніж на 20 %.

Згодом Google запропонував клієнту оптимізацію окупності витрат на рекламу. І тут наш клієнт теж мав необережність прийняти оптимізацію від Google, через що ситуація ще погіршилася. Натомість ми радимо не приймати рекомендацій по змінах в кампаніях.

Декілька місяців клієнт зливав кошти на рекламу аж поки не звернувся по діагностику та оптимізацію.

Після нашої оптимізації дохід клієнта зріс на 143 017 грн за майже тих самих витрат на рекламу за такий самий часовий проміжок:

До оптимізації:

Після оптимізації:

17 640 грн

вклали в рекламу

289 469 грн

склав дохід 

1 місяць

роботи реклами

282

продажів отримали

6 %

частка рекламних витрат

Вже за місяць після оптимізації клієнт зробив результати х2. 
З цього кейсу варто зробити висновки: не ігноруйте наших порад щодо поповнення бюджету та не погоджуйтесь на все, що пропонує Гугл.

А якщо вже зробили ці помилкові кроки, і бачите, що результати стають все гіршими - не тягніть, звертайтеся по діагностику та оптимізацію. Це зекономить вам час та кошти.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань