Кейс інтернет-магазину товарів для BBQ та грилю | кейс Turboweb №206
8 319zł
вклали в рекламу
53 341zł
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Робиш бізнес в Польщі, звертаєшся до українських спеціалістів по налаштування реклами - і отримуєш крутий результат. Таким міг би бути короткий опис цього кейсу, але ширша версія - значно цікавіша.
Цей підприємець звернувся до нас ще в січні. Він намагався розвивати інтернет-магазин в Польщі та був в пошуку спеціалістів, які б допомогли з рекламою. Так як обрати когось наосліп з польського ринку - було ризиковано, клієнт звернувся до нас, за рекомендацією знайомого.
Наша спеціалістка взялася за підготовку магазину до реклами - зробила аналіз сайту, надіслала власнику перелік правок, які треба зробити та провела необхідні роботи в рекламних кабінетах перед запуском кампаній.
Коли всі роботи з налаштування реклами було проведено - ми запустили рекламу. Так, як рекламу запустили наприкінці січня, а ніша клієнта - грилі та товари для BBQ - то перші 3 місяці результати реклами були поганенькими. Але власник не здавався, не вимикав кампанії, а продовжував наполегливо працювати.
Нарешті у квітні, коли розпочався сезон грилів, наш клієнт відчув силу реклами.
За період з 16 квітня - по 17 травня ми вийшли на такі результати:
8 319 zł
вклали в рекламу
53 341 zł
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
36
продажів отримали
Отож декілька висновків із цієї історії:
- Навіть закордоном можна створити успішний бізнес, але варто співпрацювати зі спеціалістами, яким довіряєш.
- Якщо ваша реклама не дала суперрезультат у перший місяць роботи або дала поганенький - не спішіть вимикати кампанію. Дайте їй час оптимізуватися. Ще раз проконсультуйтеся зі спеціалістом та дослухайтеся до його порад.
- Велике значення має сезон - якщо ваша основна ніша - сезоні товари, варто подбати про альтернативні товари, щоб не "просісти" в продажах в міжсезоння.
І останнє - не звинувачуйте та не негативте - а натомість направляйте енергію в роботу над бізнесом і рано чи пізно до вас таки прийде успіх.
Над проектом працювала
Анастасія
Проект-менеджер
Анастасія – керівниця проєктів компанії TurboWeb. У роботі з клієнтами дотримується принципу індивідуального підходу - проводить аналітику роботи кожного конкретного магазину, вивчає маржинальність товару, а також допомагає клієнту визначити товари або групи товарів, які будуть найбільш прибутковими, виходячи з ніші.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань