Кейс інтернет-магазину товарів для BBQ та грилю | кейс Turboweb №206

8 319zł

вклали в рекламу

53 341zł

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Робиш бізнес в Польщі, звертаєшся до українських спеціалістів по налаштування реклами - і отримуєш крутий результат. Таким міг би бути короткий опис цього кейсу, але ширша версія - значно цікавіша.

Цей підприємець звернувся до нас ще в січні. Він намагався розвивати інтернет-магазин в Польщі та був в пошуку спеціалістів, які б допомогли з рекламою. Так як обрати когось наосліп з польського ринку - було ризиковано, клієнт звернувся до нас, за рекомендацією знайомого.

Наша спеціалістка взялася за підготовку магазину до реклами - зробила аналіз сайту, надіслала власнику перелік правок, які треба зробити та провела необхідні роботи в рекламних кабінетах перед запуском кампаній.

Коли всі роботи з налаштування реклами було проведено - ми запустили рекламу. Так, як рекламу запустили наприкінці січня, а ніша клієнта - грилі та товари для BBQ - то перші 3 місяці результати реклами були поганенькими. Але власник не здавався, не вимикав кампанії, а продовжував наполегливо працювати.

Нарешті у квітні, коли розпочався сезон грилів, наш клієнт відчув силу реклами.

За період з 16 квітня - по 17 травня ми вийшли на такі результати:

8 319 zł

вклали в рекламу

53 341 zł

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

36

продажів отримали

Отож декілька висновків із цієї історії:

  • Навіть закордоном можна створити успішний бізнес, але варто співпрацювати зі спеціалістами, яким довіряєш.
  • Якщо ваша реклама не дала суперрезультат у перший місяць роботи або дала поганенький - не спішіть вимикати кампанію. Дайте їй час оптимізуватися. Ще раз проконсультуйтеся зі спеціалістом та дослухайтеся до його порад.
  • Велике значення має сезон - якщо ваша основна ніша - сезоні товари, варто подбати про альтернативні товари, щоб не "просісти" в продажах в міжсезоння.
І останнє - не звинувачуйте та не негативте - а натомість направляйте енергію в роботу над бізнесом і рано чи пізно до вас таки прийде успіх.

Над проектом працювала

Анастасія

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Анастасія – керівниця проєктів компанії TurboWeb. Анастасія приєдналася до компанії 2 роки тому. З того часу вже налаштувала більше 350 успішних рекламних кампаній. У роботі з клієнтами дотримується принципу індивідуального підходу - проводить аналітику роботи кожного конкретного магазину, вивчає маржинальність товару, а також допомагає клієнту визначити товари або групи товарів, які будуть найбільш прибутковими, виходячи з ніші.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань