Кейс інтернет-магазину товарів для дітей | кейс Turboweb №141
7 703₴
вклали в рекламу
175 123₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Цей кейс - епопея з відкладанням реклами у довгу шухляду. Але зі щасливим кінцем.
Наш клієнт - власник магазину товарів для дітей. Тут можна знайти і дитячі коляски для немовлят, і столики для сповивання, й ігрові намети, і навіть маленькі квадроцикли, електромобілі та одяг для хрещення новонароджених. Одним словом - рай і для щасливих батьків, і для малечі.
Вперше власник магазину сконтактувався з нашим менеджером ще на початку грудня 2021 року. Власник хотів більше продажів, а відповідно і доходів. Зрештою всі умови й організаційні моменти були погоджені! Але раптом у клієнта зародилися сумніви! І він почав відкладати налаштування реклами.
Із початку грудня налаштування було відкладено на початок січня. Далі у клієнта знову з'явилися інші приватні справи, які завадили налаштувати рекламу.
Якогось дня клієнт подзвонив і сказав - що передумав. Бо агентство-конкурент пообіцяло налаштувати рекламу безкоштовно. Часто такі агентства замовчують інформацію про відсотки, абонплати та інші “голки”, які вилазять із сумки згодом. Наш менеджер пояснив, до яких прийомів іноді вдаються конкуренти - і на цьому попрощався із клієнтом, давши йому можливість самостійно зробити виважений вибір.
Зрештою, все було відкладено на лютий, а 24 - ми прокинулися в іншому світі. Отже налаштування реклами відклалося до того часу - коли ситуація хоча б трішки стабілізується.
Нарешті рекламу було запущено аж 7 червня.
І ось яких результатів було досягнуто лише за місяць роботи рекламної кампанії:
7 703 грн
вклали в рекламу
175 123 грн
отримали замовлення на суму
1 місяць
роботи реклами
74
продажів отримали
4,3 %
частка рекламних витрат
До речі, у період з 1 вересня - по 1 жовтня сума замовлень у магазині клієнта складає - 426 610 грн
А уявіть собі, яких результатів міг би досягти клієнт, якби налаштував рекламу ще в грудні 2021?
Але втрачений час і можливості вже не повернеш. Головне, що наш клієнт хоч із запізненням, але ухвалив правильне рішення.
Як то кажуть, вчасні і правильні рішення - шлях до стрімких вершин!
Над проектом працювала
Катя
Проект-менеджер
Катя - керівник проєктів компанії TurboWeb. Катя налаштувала рекламу понад 400 магазинам. Вважає, електронну комерцію ремеслом. А власника магазину позиціонує як справжнього майстра, який любить свою справу, а не лише гроші.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань