Кейс інтернет-магазину товарів для дітей | кейс Turboweb №141

7 703₴

вклали в рекламу

175 123₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Цей кейс - епопея з відкладанням реклами у довгу шухляду. Але зі щасливим кінцем.

Наш клієнт - власник магазину товарів для дітей. Тут можна знайти і дитячі коляски для немовлят, і столики для сповивання, й ігрові намети, і навіть маленькі квадроцикли, електромобілі та одяг для хрещення новонароджених. Одним словом - рай і для щасливих батьків, і для малечі.

Вперше власник магазину сконтактувався з нашим менеджером ще на початку грудня 2021 року. Власник хотів більше продажів, а відповідно і доходів. Зрештою всі умови й організаційні моменти були погоджені! Але раптом у клієнта зародилися сумніви! І він почав відкладати налаштування реклами.

Із початку грудня налаштування було відкладено на початок січня. Далі у клієнта знову з'явилися інші приватні справи, які завадили налаштувати рекламу.

Якогось дня клієнт подзвонив і сказав - що передумав. Бо агентство-конкурент пообіцяло налаштувати рекламу безкоштовно. Часто такі агентства замовчують інформацію про відсотки, абонплати та інші “голки”, які вилазять із сумки згодом. Наш менеджер пояснив, до яких прийомів іноді вдаються конкуренти - і на цьому попрощався із клієнтом, давши йому можливість самостійно зробити виважений вибір.

Зрештою, все було відкладено на лютий, а 24 - ми прокинулися в іншому світі. Отже налаштування реклами відклалося до того часу - коли ситуація хоча б трішки стабілізується.

Нарешті рекламу було запущено аж 7 червня.

 І ось яких результатів було досягнуто лише за місяць роботи рекламної кампанії:

7 703 грн

вклали в рекламу

175 123 грн

отримали замовлення на суму

1 місяць

роботи реклами

74

продажів отримали

4,3 %

частка рекламних витрат

 До речі, у період з 1 вересня - по 1 жовтня сума замовлень у магазині клієнта складає - 426 610 грн

А уявіть собі, яких результатів міг би досягти клієнт, якби налаштував рекламу ще в грудні 2021?

Але втрачений час і можливості вже не повернеш. Головне, що наш клієнт хоч із запізненням, але ухвалив правильне рішення.

Як то кажуть, вчасні і правильні рішення - шлях до стрімких вершин!


Над проектом працювала

Катя

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Катя - керівник проєктів компанії TurboWeb. Катя налаштувала рекламу понад 400 магазинам. Вважає, електронну комерцію ремеслом. А власника магазину позиціонує як справжнього майстра, який любить свою справу, а не лише гроші.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань