Кейс інтернет-магазину товарів для дому, саду та автоаксесуарів | кейс Turboweb №214

14 952₴

вклали в рекламу

291 767₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Рекламний інструмент, який ми налаштували: Google Shopping: звичайна торгова кампанія, а згодом - Google Shopping Performance Max;

Коли почали співпрацю: 9.08.2024 року.

Які результати отримали на другий місяць роботи кампанії:

14 952,56 грн

вклали в рекламу

291 767,88 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

329

продажів отримали

5,1%

рекламних витрат у виручці

Результат чудовий, але найбільше ми пишаємося навіть не цифрами, а тим, що цей клієнт співпрацює з нами вже вчетверте, знову і знову довіряючи нам свої інтернет-магазини.

Над проектом працювала

Анастасія

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Анастасія – керівниця проєктів компанії TurboWeb. У роботі з клієнтами дотримується принципу індивідуального підходу - проводить аналітику роботи кожного конкретного магазину, вивчає маржинальність товару, а також допомагає клієнту визначити товари або групи товарів, які будуть найбільш прибутковими, виходячи з ніші.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань