Кейс інтернет-магазину товарів для дому, саду та автоаксесуарів | кейс Turboweb №214
14 952₴
вклали в рекламу
291 767₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами

Рекламний інструмент, який ми налаштували: Google Shopping: звичайна торгова кампанія, а згодом - Google Shopping Performance Max;
Коли почали співпрацю: 9.08.2024 року.
Які результати отримали на другий місяць роботи кампанії:

14 952,56 грн
вклали в рекламу

291 767,88 грн
склав дохід з реклами

1 місяць
роботи реклами

329
продажів отримали

5,1%
рекламних витрат у виручці
Результат чудовий, але найбільше ми пишаємося навіть не цифрами, а тим, що цей клієнт співпрацює з нами вже вчетверте, знову і знову довіряючи нам свої інтернет-магазини.
Над проектом працювала
Анастасія
Проект-менеджер
Анастасія – керівниця проєктів компанії TurboWeb. У роботі з клієнтами дотримується принципу індивідуального підходу - проводить аналітику роботи кожного конкретного магазину, вивчає маржинальність товару, а також допомагає клієнту визначити товари або групи товарів, які будуть найбільш прибутковими, виходячи з ніші.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань