Кейс інтернет-магазину товарів для туризму | кейс Turboweb №167
81 379₴
вклали в рекламу
2 868 477₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Ніша: Одяг для туризму, альпінізму, армійські товари. Обладнання для дайвінгу та зимового спорту.
Інструмент, який налаштували: Google Shoping, а згодом - Google Shopping Performance Max.
Коли почали співпрацювати: 06. 04.2021 року.
Які результати отримали:
Одразу після налаштувань магазин отримав такі результати 6.04 - 6.06 - 2021:
14 647 грн
вклали в рекламу
85 246 грн
склав дохід з реклами
17,1 %
частка рекламних витрат
Як тільки у лютому 2022 року з’явилася можливість налаштування кампанії Google Shopping Performance Max - власник магазину одразу налаштував її.
А вже з 1 листопада по 1 грудня 2022 року ми досягли таких результатів:
81 379 грн
вклали в рекламу
2 868 477 грн
склав дохід з реклами
1009
продажів отримали
2,8 %
частка рекламних витрат
Пам’ятайте, якщо ваш магазин не дав очікуваних результатів у перші місяці роботи - не засмучуйтеся. Приклад цього магазину показує, як рік роботи цей магазин збільшив дохід у вражаючі 35 разів. Звучить космічно, але це реальні цифри реального магазину.
Над проектом працювала
Аліна
Проект-менеджер
Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань