Кейс інтернет-магазину товарів для туризму | кейс Turboweb №167

81 379₴

вклали в рекламу

2 868 477₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

 

Ніша: Одяг для туризму, альпінізму, армійські товари. Обладнання для дайвінгу та зимового спорту.

Інструмент, який налаштували: Google Shoping, а згодом - Google Shopping Performance Max.

Коли почали співпрацювати: 06. 04.2021 року.

Які результати отримали: 

Одразу після налаштувань магазин отримав такі результати 6.04 - 6.06 - 2021:

 

14 647 грн

вклали в рекламу

85 246 грн

склав дохід з реклами

17,1 %

частка рекламних витрат

Як тільки у лютому 2022 року з’явилася можливість налаштування кампанії Google Shopping Performance Max - власник магазину одразу налаштував її.

А вже з 1 листопада по 1 грудня 2022 року ми досягли таких результатів:

81 379 грн

вклали в рекламу

2 868 477 грн

склав дохід з реклами

1009

продажів отримали

 2,8 %

частка рекламних витрат

Пам’ятайте, якщо ваш магазин не дав очікуваних результатів у перші місяці роботи - не засмучуйтеся. Приклад цього магазину показує, як рік роботи цей магазин збільшив дохід у вражаючі 35 разів. Звучить космічно, але це реальні цифри реального магазину.

Над проектом працювала

Аліна

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань