Кейс інтернет-магазину товарів для в'язання та рукоділля | кейс Turboweb №185

3 959₴

вклали в рекламу

120 147₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

“Ми не могли повірити та навіть не очікували на такий крутий результат”

Так відгукнувся про результати наших налаштувань власник магазину товарів для в’язання та рукоділля. І це враховуючи специфічну нішу клієнта - адже продавати товари для рукоділля - не так легко, як продавати iPhone.

Але про все по порядку. Клієнт прийшов до нас з негативним досвідом. Раніше він робив ставку на пошукову рекламу. До того ж намагався самостійно її налаштувати. Витративши власний час час та кошти - клієнт розчарувався і мало вірив в успіх свого магазину. Але не залишати ж було справу на половині шляху - отож він вирішив спробувати інший інструмент - та зупинився на Google Shopping. Цього разу вже не ризикнув налаштувати рекламу самостійно. Тому знайшов нас та довірив нам свій магазин.

Але клієнт не очікував від реклами чогось феноменального та сприймав рекламу як панацею, яка моментально вирішіть всі його проблеми.

Проаналізувавши сайт підприємця, ми одразу побачили речі, які необхідно було виправляти. Сайт клієнта не мав елементарного - зовнішнього доменного імені. А майже всі фото товарів на сайті мали водяні знаки. Ці важливі нюанси треба було врахувати - інакше сайт просто не пройде модерацію. А отже клієнт не зможе рекламувати власні товари.

Проаналізувавши сайт підприємця, ми одразу побачили речі, які необхідно було виправляти. Сайт клієнта не мав елементарного - зовнішнього доменного імені. А майже всі фото товарів на сайті мали водяні знаки. Ці важливі нюанси треба було врахувати - інакше сайт просто не пройде модерацію. А отже клієнт не зможе рекламувати власні товари.

 4 506 грн

вклали в рекламу

95 060 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

142

продажів отримали

4,7 %

рекламних витрат у виручці

А коли звичайна торгова вона зібрала достатньо інформації та було підґрунтя для запуску Google Shopping Performance Max - ми запустили цю кампанію. Отже за 2 тижні і 2 дні роботи Google Shopping Performance Max ми отримали ось такі результати:

3 959 грн

вклали в рекламу

120 147 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

145

продажів отримали

3,2 %

рекламних витрат у виручці

Як бачимо Google Shopping Performance Max використала менший бюджет та дала більше доходу, зверніть увагу, що також знизилася частка рекламних витрат. При тому кількість замовлень зросла не набагато, але завдяки правильно обраній стратегії “Призначення ставок” - цінність замовлення зросла.

Наш клієнт дуже задоволений результатом. Як то кажуть: май віру, але нічого не очікуй - тоді вийде чудо, а не розчарування. Таке чудо трапилося і з нашим клієнтом. Шкодує підприємець лише про одне - що одразу не прийшов налаштовувати рекламу до нас.

Щоб дізнайся, які результати отримали магазини із нішею схожою до твоєї, переходь за посиланням - всі кейси


Над проектом працював

Микита

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Микита - керівник проєктів у TurboWeb. Микита налаштовує рекламу для наших клієнтів вже більше 4 місяців. Він впевнений, що найважливіша річ в процесі роботи з клієнтом - це взаєморозуміння та повага один до одного.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань