Кейс інтернет-магазину товарів для випічки | кейс Turboweb №204
12 403₴
вклали в рекламу
240 789₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Ця клієнтка - власниця магазину товарів для випічки налаштовувала в нас рекламу для 2-х своїх магазинів.
Для першого магазину ще в 2023 році, а коли в новому 2024 створила ще один магазин - то знову довірила налаштування реклами нам.
Підприємиця прийшла до нас в перших числах січня і вже за тиждень ми приступили до роботи.
А вже з березня по квітень отримали ось такі результати:
12 403 грн
вклали в рекламу
240 789 грн
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
367
продажів отримали
5,1 %
рекламних витрат у виручці
Зауважимо, що успішності магазину посприяли багато факторів, зокрема класний асортимент та що дуже важливо - вчасно налаштована реклама. Саме перед сезоном. В час, коли всі купують різноманітні форми та дрібнички для Великодньої випічки.
Якщо ви власник чи власниця магазину і ваш сезон вже за тиждень, а ви лише збираєтеся налаштувати рекламу - така стратегія швидше за все буде не дуже успішна. Щоб отримати класні продажі крім асортименту, цін, легкого та справного сайту - варто подумати і про вчасне налаштування реклами, саме воно іноді грає ключову роль.
Над проектом працював
Микита
Проект-менеджер
Микита - керівник проєктів у TurboWeb. Микита налаштовує рекламу для наших клієнтів вже більше 4 місяців. Він впевнений, що найважливіша річ в процесі роботи з клієнтом - це взаєморозуміння та повага один до одного.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань