Кейс інтернет-магазину товарів для випічки | кейс Turboweb №204

12 403₴

вклали в рекламу

240 789₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Ця клієнтка - власниця магазину товарів для випічки налаштовувала в нас рекламу для 2-х своїх магазинів.

Для першого магазину ще в 2023 році, а коли в новому 2024 створила ще один магазин - то знову довірила налаштування реклами нам.

Підприємиця прийшла до нас в перших числах січня і вже за тиждень ми приступили до роботи.

А вже з березня по квітень отримали ось такі результати:

12 403 грн

вклали в рекламу

240 789 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

367

продажів отримали

5,1 %

рекламних витрат у виручці

Зауважимо, що успішності магазину посприяли багато факторів, зокрема класний асортимент та що дуже важливо - вчасно налаштована реклама. Саме перед сезоном. В час, коли всі купують різноманітні форми та дрібнички для Великодньої випічки.

Якщо ви власник чи власниця магазину і ваш сезон вже за тиждень, а ви лише збираєтеся налаштувати рекламу - така стратегія швидше за все буде не дуже успішна. Щоб отримати класні продажі крім асортименту, цін, легкого та справного сайту - варто подумати і про вчасне налаштування реклами, саме воно іноді грає ключову роль.


Над проектом працював

Микита

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Микита - керівник проєктів у TurboWeb. Микита налаштовує рекламу для наших клієнтів вже більше 4 місяців. Він впевнений, що найважливіша річ в процесі роботи з клієнтом - це взаєморозуміння та повага один до одного.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань