Кейс інтернет-магазину товарів для життя | кейс Turboweb №174

79 972₴

вклали в рекламу

648 230₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Цей клієнт звернувся до нас із запитом налаштування реклами у Facebook та Instagram для свого гіпермаркету.

Підприємець раніше пробував налаштувати рекламу в цих соцмережах, але йому налаштовували локальні рекламні кампанії, таргетовані на певний товар.

Така реклама, звісно ж, не приносила результатів - то ж в підсумку він отримував витрачений час та кошти.

Крім того в клієнта виникала проблема блокувань реклами, яку потрібно було вирішити якісно. Тому клієнт, прочитавши кейси, звернувся саме до нас та довірив нам свої "болі".

Про те, які результати власник отримав в підсумку - дивиться в нашому відео. Кейс презентує наш керівник проєктів - Руслан.


Над проектом працював

Руслан

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Руслан - проджект-менеджер, який з Turboweb вже більше 2 років. Руслан приходив у компанію на позицію проджекта і навіть пройшов усі тестові завдання, але потім вирішив спробувати себе в більш динамічному відділі розвитку клієнтів - де успішно працював з клієнтами та використовував свої знання проджекта. Нещодавно Руслан повернувся в близьку для нього стихію - діяльність проджект-менеджера.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань