Кейс інтернет-магазину товарів для життя | кейс Turboweb №174
79 972₴
вклали в рекламу
648 230₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Цей клієнт звернувся до нас із запитом налаштування реклами у Facebook та Instagram для свого гіпермаркету.
Підприємець раніше пробував налаштувати рекламу в цих соцмережах, але йому налаштовували локальні рекламні кампанії, таргетовані на певний товар.
Така реклама, звісно ж, не приносила результатів - то ж в підсумку він отримував витрачений час та кошти.
Крім того в клієнта виникала проблема блокувань реклами, яку потрібно було вирішити якісно. Тому клієнт, прочитавши кейси, звернувся саме до нас та довірив нам свої "болі".
Про те, які результати власник отримав в підсумку - дивиться в нашому відео. Кейс презентує наш керівник проєктів - Руслан.
Над проектом працював

Руслан
Проект-менеджер
Руслан - проджект-менеджер, який з Turboweb вже більше 2 років. Руслан приходив у компанію на позицію проджекта і навіть пройшов усі тестові завдання, але потім вирішив спробувати себе в більш динамічному відділі розвитку клієнтів - де успішно працював з клієнтами та використовував свої знання проджекта. Нещодавно Руслан повернувся в близьку для нього стихію - діяльність проджект-менеджера.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань