Кейс інтернет-магазину тракторного і мотообладнання | кейс Turboweb №148

11 257₴

вклали в рекламу

163 357₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Кажуть, що добра порада - цінніша за гроші. Саме про це в нашому успішному кейсі.

Наш клієнт - власник магазину тракторного і мотообладнання. Він прийшов восени 2021 року з метою збільшити продажі, і ми запропонували йому налаштування Google Shopping. А вже через тиждень налаштували й запустили рекламу.

В перший місяць роботи помітили, що покупці цікавляться товарами і заходять на сайт - однак покупок не здійснюють.
Щоб зрозуміти, в чому справа - керівниця проєкту промоніторила магазини зі схожими товарами. Виявилося, що в нашого клієнта надто високі ціни. Тому ми порадили поекспериментувати із прайсом і дещо знизити ціну. Як тільки клієнт дослухався до цієї поради - продажі набрали обертів. Але вже за деякий час виникла нова проблема. Замість того, щоб поступово піднімати бюджет - клієнт в якийсь момент його знизив. Як наслідок - купувати стали менше. Але і тут маркетолог проєкту своїми порадами допомогла клієнту налагодити продажі.

Влітку цього року, поки конкуренція на ринку реклами була не такою високою - ми порадили клієнту налаштувати Google Shopping Performance Max. І як тільки рекламу було запущено - клієнт почав спостерігати активний ріст продажів. Цей ріст ми бачили кожного місяця.

Ось результати роботи реклами за період 9 листопада - 9 грудня і це лише через корзину:

11 257 грн

вклали в рекламу

163 357 грн

отримали замовлення на суму

1 місяць

роботи реклами

83

продажів отримали

6,3 %

частка рекламних витрат

А якщо врахувати і замовлення зроблені через телефон - то фінальна сума буде вдвічі більшою.

Як бачите, кожна наша порада - це не просто слова. Це досвід, який кристалізувався в результаті налаштувань реклами більше ніж 1700 магазинам.


Над проектом працювала

Анастасія

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Анастасія – керівниця проєктів компанії TurboWeb. Анастасія приєдналася до компанії 2 роки тому. З того часу вже налаштувала більше 350 успішних рекламних кампаній. У роботі з клієнтами дотримується принципу індивідуального підходу - проводить аналітику роботи кожного конкретного магазину, вивчає маржинальність товару, а також допомагає клієнту визначити товари або групи товарів, які будуть найбільш прибутковими, виходячи з ніші.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань