Кейс інтернет-магазину туристичного екіпірування | кейс Turboweb №156

76 112₴

вклали в рекламу

1 130 443₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Цьому клієнту вже раніше налаштовували рекламу. Але поганий результат змусив власника магазину шукати альтернативу. Тому він звернувся до нашої компанії з проханням зробити аудит.

В результаті аудиту ми вказали на такі проблеми:

  • не відслідковувалися конверсії;
  • не було розумної торгової кампанії (тоді вона ще існувала);
  • не збиралися аудиторії для динамічного ремаркетингу;

Такий підхід не давав можливості розрахувати співвідношення витрат та доходів. А отже і розуміння - бізнес прибутковий чи збиточний.

Що ми зробили, щоб вирішити ці проблеми та як вдалося вийти дохід 1 130 443 у місяць - про це у відео від керівниці цього проєкту - Катерини.


Над проектом працювала

Катя

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Катя - керівник проєктів компанії TurboWeb. Катя налаштувала рекламу понад 400 магазинам. Вважає, електронну комерцію ремеслом. А власника магазину позиціонує як справжнього майстра, який любить свою справу, а не лише гроші.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань