Кейс інтернет-магазину туристичного екіпірування | кейс Turboweb №156
76 112₴
вклали в рекламу
1 130 443₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Цьому клієнту вже раніше налаштовували рекламу. Але поганий результат змусив власника магазину шукати альтернативу. Тому він звернувся до нашої компанії з проханням зробити аудит.
В результаті аудиту ми вказали на такі проблеми:
- не відслідковувалися конверсії;
- не було розумної торгової кампанії (тоді вона ще існувала);
- не збиралися аудиторії для динамічного ремаркетингу;
Такий підхід не давав можливості розрахувати співвідношення витрат та доходів. А отже і розуміння - бізнес прибутковий чи збиточний.
Що ми зробили, щоб вирішити ці проблеми та як вдалося вийти дохід 1 130 443 у місяць - про це у відео від керівниці цього проєкту - Катерини.
Над проектом працювала
Катя
Проект-менеджер
Катя - керівник проєктів компанії TurboWeb. Катя налаштувала рекламу понад 400 магазинам. Вважає, електронну комерцію ремеслом. А власника магазину позиціонує як справжнього майстра, який любить свою справу, а не лише гроші.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань