Кейс інтернет-магазину великої та малої побутової техніки | кейс Turboweb №191

12 469₴

вклали в рекламу

475 278₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Рекламний інструмент, який ми налаштували: Google Shopping, а згодом - Google Shopping Performance Max;

Коли почали співпрацю: 13.09.2023 року.

Які результати отримали: одразу після налаштувань звичайної торгової кампанії магазин отримав такі результати 23.10 - 06.11.2023

 2 620 грн

вклали в рекламу

62 788 грн

склав дохід з реклами

2 тижня

роботи реклами

9

продажів отримали

4,2 %

рекламних витрат у виручці

А вже 12 листопада ми запустили Google Shopping Performance Max. 2 тижні рекламна кампанія навчалась та оптимізовувалась, і ось які результати ми констатували з 1.12.2023 по 01.01.2024

12 469 грн

вклали в рекламу

475 278 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

36

продажів отримали

2,6 %

рекламних витрат у виручці

Як бачимо, частка рекламних витрат знизилася майже у 2 рази. Наш клієнт дуже задоволений результатами. Бо має з чим порівнювати - адже звернувся до нас саме через те, що попередньо налаштована реклама не приносила бажаних продажів.

До речі, цей клієнт прийшов до нас за рекомендацією свого товариша, а після отриманих результатів, порекомендував нас іще 3 своїм знайомим.

А ви все ще задовольняєтесь посередніми результатами своєї реклами чи вже готові спробувати нові ефективні налаштування?


Над проектом працювала

Антоніна

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Антоніна - керівниця проєктів у TurboWeb. До компанії долучилася навесні 2023 року. Тоня має юридичну освіту, але в один момент вирішила змінити життя на 180 і спробувати себе в маркетингу, і в неї це гарно вийшло.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань