Кейс інтернет-магазину великої та малої побутової техніки | кейс Turboweb №191
12 469₴
вклали в рекламу
475 278₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Рекламний інструмент, який ми налаштували: Google Shopping, а згодом - Google Shopping Performance Max;
Коли почали співпрацю: 13.09.2023 року.
Які результати отримали: одразу після налаштувань звичайної торгової кампанії магазин отримав такі результати 23.10 - 06.11.2023
2 620 грн
вклали в рекламу
62 788 грн
склав дохід з реклами
2 тижня
роботи реклами
9
продажів отримали
4,2 %
рекламних витрат у виручці
А вже 12 листопада ми запустили Google Shopping Performance Max. 2 тижні рекламна кампанія навчалась та оптимізовувалась, і ось які результати ми констатували з 1.12.2023 по 01.01.2024
12 469 грн
вклали в рекламу
475 278 грн
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
36
продажів отримали
2,6 %
рекламних витрат у виручці
Як бачимо, частка рекламних витрат знизилася майже у 2 рази. Наш клієнт дуже задоволений результатами. Бо має з чим порівнювати - адже звернувся до нас саме через те, що попередньо налаштована реклама не приносила бажаних продажів.
До речі, цей клієнт прийшов до нас за рекомендацією свого товариша, а після отриманих результатів, порекомендував нас іще 3 своїм знайомим.
А ви все ще задовольняєтесь посередніми результатами своєї реклами чи вже готові спробувати нові ефективні налаштування?
Над проектом працювала
Антоніна
Проект-менеджер
Антоніна - керівниця проєктів у TurboWeb. До компанії долучилася навесні 2023 року. Тоня має юридичну освіту, але в один момент вирішила змінити життя на 180 і спробувати себе в маркетингу, і в неї це гарно вийшло.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань