Кейс інтернет-магазину велосипедів | кейс Turboweb №169

7 153₴

вклали в рекламу

479 156₴

склав дохід з реклами

2 тижня

роботи реклами

Переглянувши результати нашого клієнта - не шокуйтесь, не дивуйтесь - просто знайте, що це поєднання декількох факторів.

А саме: вчасне та ефективне налаштування реклами перед сезоном, розумна цінова політика, гарний асортимент товарів та інше.

Кажуть, що той, хто вміє вчасно зробити справу, пожинає найбільш соковиті плоди. Говорячи в контексті торгівлі - хто гарно і завчасно підготується до сезону, той отримає свої мільйони за перші місяці роботи.

Наш клієнт, власник інтернет-магазину велосипедів. Звернувся до нас 4 січня, а вже 5 - вже купив налаштування, завчасно готуючись до сезону. Клієнт обрав рекламний інструмент Facebook. Керівниця цього проєкту Анастасія зробила всі необхідні налаштування - і зрештою ми отримали надзвичайний результат.

Про те, як зростали продажі магазину та особливості роботи із цією нішею - дивіться в нашому відеокейсі.


Над проектом працювала

Анастасія

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Анастасія – керівниця проєктів компанії TurboWeb. У роботі з клієнтами дотримується принципу індивідуального підходу - проводить аналітику роботи кожного конкретного магазину, вивчає маржинальність товару, а також допомагає клієнту визначити товари або групи товарів, які будуть найбільш прибутковими, виходячи з ніші.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань