Кейс інтернет-магазину велосипедів | кейс Turboweb №169
7 153₴
вклали в рекламу
479 156₴
склав дохід з реклами
2 тижня
роботи реклами
Переглянувши результати нашого клієнта - не шокуйтесь, не дивуйтесь - просто знайте, що це поєднання декількох факторів.
А саме: вчасне та ефективне налаштування реклами перед сезоном, розумна цінова політика, гарний асортимент товарів та інше.
Кажуть, що той, хто вміє вчасно зробити справу, пожинає найбільш соковиті плоди. Говорячи в контексті торгівлі - хто гарно і завчасно підготується до сезону, той отримає свої мільйони за перші місяці роботи.
Наш клієнт, власник інтернет-магазину велосипедів. Звернувся до нас 4 січня, а вже 5 - вже купив налаштування, завчасно готуючись до сезону. Клієнт обрав рекламний інструмент Facebook. Керівниця цього проєкту Анастасія зробила всі необхідні налаштування - і зрештою ми отримали надзвичайний результат.
Про те, як зростали продажі магазину та особливості роботи із цією нішею - дивіться в нашому відеокейсі.
Над проектом працювала
Анастасія
Проект-менеджер
Анастасія – керівниця проєктів компанії TurboWeb. У роботі з клієнтами дотримується принципу індивідуального підходу - проводить аналітику роботи кожного конкретного магазину, вивчає маржинальність товару, а також допомагає клієнту визначити товари або групи товарів, які будуть найбільш прибутковими, виходячи з ніші.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань