Кейс інтернет-магазину військової амуніції | кейс Turboweb №164

13 272₴

вклали в рекламу

321 884₴

склав дохід з реклами

1,5 місяця

роботи реклами

Як рекламувати товари із військовою тематикою, якщо Google все більше і більше блокує такі магазини?

Перед таким викликом опинився над клієнт - власник магазину з військовою нішею.

Не зважаючи на ці перепони, товари треба було просувати. І ми порадили власнику магазину альтернативу - налаштування динамічної торгової реклами у Facebook та Instagram. Клієнт декілька днів думав, бо звідусіль чув про Google і дуже мало про Facebook. Але врешті треба було вирішувати - або робити рекламу у Facebook, або бути власником інтернет-магазину без інтернет- реклами.І наш клієнт обрав перше.

Ми зробили необхідні налаштування і ось, яких результатів вдалося досягти. Тут залишаємо скріншот за період 23 лютого - 11 квітня 2023 року:

13 272 грн

вклали в рекламу

321 884 грн

склав дохід з реклами

1,5 місяця

роботи реклами

155

продажів отримали

4,1 %

частка рекламних витрат

І хоч спочатку власник магазину був збентежений через неможливість налаштування Google Shopping на його магазин. Але в кінцевому підсумку залишився дуже задоволеним - бо товари гарно продаються і це при тому, що це перший місяць роботи реклами і вона ще оптимізується. Далі - більше і краще.


Над проектом працювала

Анастасія

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Анастасія – керівниця проєктів компанії TurboWeb. У роботі з клієнтами дотримується принципу індивідуального підходу - проводить аналітику роботи кожного конкретного магазину, вивчає маржинальність товару, а також допомагає клієнту визначити товари або групи товарів, які будуть найбільш прибутковими, виходячи з ніші.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань