Кейс інтернет-магазину військової амуніції | кейс Turboweb №164
13 272₴
вклали в рекламу
321 884₴
склав дохід з реклами
1,5 місяця
роботи реклами
Як рекламувати товари із військовою тематикою, якщо Google все більше і більше блокує такі магазини?
Перед таким викликом опинився над клієнт - власник магазину з військовою нішею.
Не зважаючи на ці перепони, товари треба було просувати. І ми порадили власнику магазину альтернативу - налаштування динамічної торгової реклами у Facebook та Instagram. Клієнт декілька днів думав, бо звідусіль чув про Google і дуже мало про Facebook. Але врешті треба було вирішувати - або робити рекламу у Facebook, або бути власником інтернет-магазину без інтернет- реклами.І наш клієнт обрав перше.
Ми зробили необхідні налаштування і ось, яких результатів вдалося досягти. Тут залишаємо скріншот за період 23 лютого - 11 квітня 2023 року:
13 272 грн
вклали в рекламу
321 884 грн
склав дохід з реклами
1,5 місяця
роботи реклами
155
продажів отримали
4,1 %
частка рекламних витрат
І хоч спочатку власник магазину був збентежений через неможливість налаштування Google Shopping на його магазин. Але в кінцевому підсумку залишився дуже задоволеним - бо товари гарно продаються і це при тому, що це перший місяць роботи реклами і вона ще оптимізується. Далі - більше і краще.
Над проектом працювала
Анастасія
Проект-менеджер
Анастасія – керівниця проєктів компанії TurboWeb. У роботі з клієнтами дотримується принципу індивідуального підходу - проводить аналітику роботи кожного конкретного магазину, вивчає маржинальність товару, а також допомагає клієнту визначити товари або групи товарів, які будуть найбільш прибутковими, виходячи з ніші.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань