Кейс інтернет-магазину вінілових платівок | кейс Turboweb №215
9 348₴
вклали в рекламу
273 608₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Ніша: Майже 300 000 грн за місяць на вінілових платівках.
Рекламний інструмент, який ми налаштували: Google Shopping: звичайна торгова кампанія, а згодом - Google Shopping Performance Max;
Коли почали співпрацю: 08.09.2024 року.
Які результати отримали в перший місяць роботи кампанії:
9 348 грн
вклали в рекламу
273 608 грн
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
113
продажів отримали
3,4%
рекламних витрат у виручці
Хтось скаже - вінілові платівки - це несерйозно, кому воно треба, хто буде їх купувати? Натомість результати клієнта, доводять, що якісне музичне звучання і платівки ще й як потрібні в наш час.
А так, як клієнт одразу придбав налаштування реклами у Фейсбуці та Інстаграмі, то більша кількість людей може придбати неймовірні альбоми всесвітньовідомих гуртів на вінілових платівках.
Зазначимо, що власник магазину отримав гарні результати не лише в Google Shoping, але й в соцмережах. Але це вже зовсім інша захоплива історія, яку ми вам розповімо трішки згодом.
Над проектом працювала
Марія
Консультант
Марія - більше року у Turboweb. Марія прийшла до Turbowebна посаду працівника технічної підтримки, але за рік дуже зросла в своїх навичках та експертизі та тепер повноцінно налаштовує рекламу з 0.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань