Кейс інтернет-магазину взуття | кейс Turboweb №217
12 098₴
вклали в рекламу
137 690₴
склав дохід з реклами
3 місяці
роботи реклами
Ця клієнтка звернулася до нас після 4 місяців роботи у мінус зі своїми попередніми підрядниками.
Кожного разу вони обіцяли їй, що все налагодиться, і “треба попрацювати на перспективу”. Як воно часто буває — бізнес не заробляв, але заробляли підрядники.
Отож після 4-місячного очікування власниця магазину звернулася до нас зі словами - “Я хочу працювати на прибуток, а не на перспективу”.
Що типово — попередні підрядники не хотіли віддавати підприємиці її власні рекламні кабінети та доступи до них.
Але її це не стримало. А для нас така ситуація - тим більше не проблема, ми її зустрічаємо майже щодня.
Отож було ухвалено рішення налаштовувати рекламу за місяць до початку сезону, щоб отримати максимальну активність від клієнтів.
Так, ми й зробили. Спочатку налаштували звичайну торгову компанію, а потім Performance Max.
Перші тижні, коли кампанія лише навчалася - результати були помірні, однак після 3 місяців роботи реклами - власниця магазину отримала ось такі цифри:
12 098 грн
вклали в рекламу
137 690 грн
склав дохід з реклами
3 місяці
роботи реклами
8,7 %
рекламних витрат у виручці
277
кількість конверсій
Зауважимо, що реклама ще вчиться та вдосконалюється, а також підлаштовується під нові товари, що теж важливо.
Над проектом працювала
Анастасія
Проект-менеджер
Анастасія – керівниця проєктів компанії TurboWeb. У роботі з клієнтами дотримується принципу індивідуального підходу - проводить аналітику роботи кожного конкретного магазину, вивчає маржинальність товару, а також допомагає клієнту визначити товари або групи товарів, які будуть найбільш прибутковими, виходячи з ніші.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань