Кейс інтернет-магазину взуття | кейс Turboweb №230

12 744₴

вклали в рекламу

176 645₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Ця клієнтка залишила заявку на співпрацю з нами ще в червні минулого року. Прийшла до нас із словами, що вже четвертий місць працює в мінус із рекламою в Google Shopping.

Що показово - клієнтка щомісячно платила агентству 5000 грн комісії, незалежно від мінусового результату.

Врешті власниця магазину вже готова була почати з нами співпрацю, але сказала, що має на приміті ще одне агентство, з яким хоче поспілкуватися і тоді буде готова зробити остаточний вибір.

В підсумку за декілька годин передзвонила нам та сказала, що буде налаштовувати рекламу в іншого агентства, якому за налаштування платить 9000 грн, але є нюанс - щомісячна абонплата у 10 000 грн.

Тут нам було важко проігнорувати факт того, що власницю магазину вдруге хочуть розкрутити на щомісячну абонплату, причому в 2 рази більшу, аніж вперше.

Після того, як власниця все ж таки зрозуміла та оцінила цю схему, вирішила раз заплатити нам за налаштування та забути це страшне слово - “абоплата”.

Так і сталося, підприємиця прийшла до нас на налаштування реклами.

Отож вже напочатку липня наші спеціалісти приступили до налаштування кампаній Google Shopping, а ось які результати клієнтка має зараз, а саме в період з 14 лютого по 14 березня 2025 року:

11 510 грн

вклали в рекламу

132 313 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

263

продажів отримали

8,7%

рекламних витрат у виручці

 

В лютому 2025 року власниця магазину вирішила налаштувати ще й Фейсбук рекламу - і ось які результати вона отримала у Фейсбук.

Ми також взяли часовий проміжок 14 лютого - 14 березня:

12 744 грн

вклали в рекламу

176 645 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

259

продажів отримали

7,2%

рекламних витрат у виручці

На цей момент підприємиця дуже задоволена співпрацею і нарешті заробляє, а не працює в мінус.

Висновок з цієї історії, якщо ви потерпіли від неефективної роботи агентства один раз - не дайте зробити це вдруге. Шукайте підрядників з іншими підходами. Не дозволяйте тягти з вас щомісячно кошти, якщо ви не отримуєте щомісячні бенефіти з такої співпраці.


Над проектом працював

Ерік

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Ерік - керівник проєктів у TurboWeb. Приєднався до нас 1,5 роки назад, але не є новачком у сфері діджитал-маркетингу. За освітою Ерік IT-спеціаліст - то ж використовує раніше здобуті знання і в налаштуваннях реклами. Ерік спілкується з клієнтом так, щоб в підприємця не залишилось питань без відповідей.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань