Кейс інтернет-магазину взуття | кейс Turboweb №230
12 744₴
вклали в рекламу
176 645₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами

Ця клієнтка залишила заявку на співпрацю з нами ще в червні минулого року. Прийшла до нас із словами, що вже четвертий місць працює в мінус із рекламою в Google Shopping.
Що показово - клієнтка щомісячно платила агентству 5000 грн комісії, незалежно від мінусового результату.
Врешті власниця магазину вже готова була почати з нами співпрацю, але сказала, що має на приміті ще одне агентство, з яким хоче поспілкуватися і тоді буде готова зробити остаточний вибір.
В підсумку за декілька годин передзвонила нам та сказала, що буде налаштовувати рекламу в іншого агентства, якому за налаштування платить 9000 грн, але є нюанс - щомісячна абонплата у 10 000 грн.
Тут нам було важко проігнорувати факт того, що власницю магазину вдруге хочуть розкрутити на щомісячну абонплату, причому в 2 рази більшу, аніж вперше.
Після того, як власниця все ж таки зрозуміла та оцінила цю схему, вирішила раз заплатити нам за налаштування та забути це страшне слово - “абоплата”.
Так і сталося, підприємиця прийшла до нас на налаштування реклами.
Отож вже напочатку липня наші спеціалісти приступили до налаштування кампаній Google Shopping, а ось які результати клієнтка має зараз, а саме в період з 14 лютого по 14 березня 2025 року:

11 510 грн
вклали в рекламу

132 313 грн
склав дохід з реклами

1 місяць
роботи реклами

263
продажів отримали

8,7%
рекламних витрат у виручці
В лютому 2025 року власниця магазину вирішила налаштувати ще й Фейсбук рекламу - і ось які результати вона отримала у Фейсбук.
Ми також взяли часовий проміжок 14 лютого - 14 березня:


12 744 грн
вклали в рекламу

176 645 грн
склав дохід з реклами

1 місяць
роботи реклами

259
продажів отримали

7,2%
рекламних витрат у виручці
На цей момент підприємиця дуже задоволена співпрацею і нарешті заробляє, а не працює в мінус.
Висновок з цієї історії, якщо ви потерпіли від неефективної роботи агентства один раз - не дайте зробити це вдруге. Шукайте підрядників з іншими підходами. Не дозволяйте тягти з вас щомісячно кошти, якщо ви не отримуєте щомісячні бенефіти з такої співпраці.
Над проектом працював
Ерік
Проект-менеджер
Ерік - керівник проєктів у TurboWeb. Приєднався до нас 1,5 роки назад, але не є новачком у сфері діджитал-маркетингу. За освітою Ерік IT-спеціаліст - то ж використовує раніше здобуті знання і в налаштуваннях реклами. Ерік спілкується з клієнтом так, щоб в підприємця не залишилось питань без відповідей.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань