Кейс інтернет-магазину взуття для всієї родини | кейс Turboweb №219
4 498$
вклали в рекламу
74 872$
склав дохід з реклами
2 місяці
роботи реклами
Цей клієнт вперше звернувся до нас по налашутвання реклами приблизно 2 роки тому. Тоді він придбав налаштування Google Shopping та Facebook Ads. Наші спеціалісти налаштували рекламу для цього магазину взуття і підприємець був задоволений результатами.
І ось нещодавно цей власник прийшов до нас із побажаннями переглянути, як працює реклама та реалізувати оптимізацію, якщо це можливо.
Ось такі були результати клієнта до:
- Витрати на рекламу - 5 696 $;
- Купівель через корзину на 54 241 $;
- Кількість покупок через корзину - 901
Ми зробили аудит акаунту та побачили, що саме можна покращити та вдосконалити.
Що було зроблено:
- Ми оптимізували бюджет, так як він був трохи завеликий;
- Корегували аудиторії, щоб уникнути вигорання;
- Оновили аудиторії.
Таким чином вже за два місяці ми отримали ось такі результати:
4 498 $
вклали в рекламу
74 872 $
склав дохід з реклами
2 місяці
роботи реклами
1065
покупки через кошик
Ось так завдяки нашій послузі - "Турбота про зростання", яка коштує символічних грошей, клієнт збільшив свій результат майже у двічі. А уявіть, скільки клієнт недозаробив би, якби не зважився на нашу "Турботу".
Над проектом працював
Ерік
Проект-менеджер
Ерік - керівник проєктів у TurboWeb. Приєднався до нас нещодавно, але не є новачком у сфері діджитал-маркетингу. За освітою Ерік IT-спеціаліст - то ж використовує раніше здобуті знання і в налаштуваннях реклами. Ерік спілкується з клієнтом так, щоб в підприємця не залишилось питань без відповідей.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань