Кейс інтернет-магазину взуття для всієї родини | кейс Turboweb №219

4 498$

вклали в рекламу

74 872$

склав дохід з реклами

2 місяці

роботи реклами

Цей клієнт вперше звернувся до нас по налашутвання реклами приблизно 2 роки тому. Тоді він придбав налаштування Google Shopping та Facebook Ads. Наші спеціалісти налаштували рекламу для цього магазину взуття і підприємець був задоволений результатами.

І ось нещодавно цей власник прийшов до нас із побажаннями переглянути, як працює реклама та реалізувати оптимізацію, якщо це можливо.
Ось такі були результати клієнта до:

  • Витрати на рекламу - 5 696 $;
  • Купівель через корзину на 54 241 $;
  • Кількість покупок через корзину - 901

Ми зробили аудит акаунту та побачили, що саме можна покращити та вдосконалити.

Що було зроблено:

  • Ми оптимізували бюджет, так як він був трохи завеликий;
  • Корегували аудиторії, щоб уникнути вигорання;
  • Оновили аудиторії.

Таким чином вже за два місяці ми отримали ось такі результати:

4 498 $

вклали в рекламу

74 872 $

склав дохід з реклами

2 місяці

роботи реклами

1065 

покупки через кошик

Ось так завдяки нашій послузі - "Турбота про зростання", яка коштує символічних грошей, клієнт збільшив свій результат майже у двічі. А уявіть, скільки клієнт недозаробив би, якби не зважився на нашу "Турботу".

Над проектом працював

Ерік

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Ерік - керівник проєктів у TurboWeb. Приєднався до нас нещодавно, але не є новачком у сфері діджитал-маркетингу. За освітою Ерік IT-спеціаліст - то ж використовує раніше здобуті знання і в налаштуваннях реклами. Ерік спілкується з клієнтом так, щоб в підприємця не залишилось питань без відповідей.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань