Кейс інтернет-магазину взуття та акссуарів | кейс Turboweb №153

873$

вклали в рекламу

4 152$

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Це історія про те, як нашому клієнту, власнику магазину кросівок навіть відсутність світла не завадила налаштувати рекламу та досягти неймовірних результатів.

З чого все почалося? Клієнт написав нам ще 14 листопада 2022 року про аудит свого сайту. Саме в той час була дуже складна ситуація з електроенергією, деякі люди по кілька діб не мали світла - а ми не могли зв’язатись з клієнтом. Траплялося так, що то у клієнта вимикали світло, то наш менеджер залишився без електроенергії. Щасливим днем, коли клієнт та наш менеджер все ж таки змогли встановити контакт було 21 листопада, майже тиждень після першого звернення клієнта.

Нарешті наш спеціаліст провів аудит сайту та виявив, що був налаштований Google Shopping, але результати цієї реклами були поганими. Тому наш менеджер порадив клієнту налаштувати таргетовану рекламу у Facebook та Іnstagram.

Чому? По-перше взуття - це про візуал та зорове сприйняття. По-друге, про швидкість та спонтанність покупки - людина заходить в соцмережу, бачить гарну пару кросівок чи чобіт і в думках каже собі “хочу саме ці і зараз”! У таких покупках реклама у Facebook та Іnstagram надзвичайно ефективна.

І ось результати ефективності реклами у нашого клієнта:

873 $

вклали в рекламу

14 152 $

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

212

продажів отримали 

66,8 $ 

середній чек

Підсумовуючи, скажемо, що навіть відсутність електроенергії - не перешкода для того, щоб ставити цілі і досягати їх. Світло перемогло темряву - а таргетована реклама у Facebook та Іnstagram дала такий результат, про який клієнт міг лише мріяти.

Цей випадок це ще один доказ того, що той, хто хоче працювати - буде шукати можливості, а хто ні - шукатиме відмовки


Над проектом працював

Руслан

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Руслан - керівник відділу проджект-менеджерів. Руслан з Turboweb майже 3 роки. З нами він пройшов довгий шлях від менеджера з розвитку клієнтів - до керівника відділу. Руслан прийшов на позицію проджект-менеджера і навіть успішно пройшов усі тестові завдання, але потім вирішив спробувати себе в більш динамічному відділі розвитку клієнтів.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань