Кейс інтернет-магазину засобів для гігієни ротової порожнини | кейс Turboweb №175
11 730₴
вклали в рекламу
270 043₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Ця історія про те, як підприємець після розриву із бізнес-партнером за місяць досяг результатів, до яких вони в парі рухалися довший час.
Клієнт прийшов до нас розгублений та пригнічений, адже після поділу бізнесу не знав, куди і як йому далі рухатися. Він із колишнім бізнес-партнером мали 2 сайти - на prom.ua і на Хорошоп. Нашому клієнтові дістався інтернет-магазин на Хорошоп.
І ось постало питання, як тепер отримати гарний дохід лише з цього одного магазину. Поки клієнт працював з партнером - магазин отримував приблизно 15 замовлень в день з обох магазинів, тому в підприємця був запит - зараз отримувати хоча б від 10 продажів.
Клієнт довірився нам, оплатив послугу, а за місяць роботи реклами клієнт отримав такі результати:
11 730 грн
вклали в рекламу
270 043 грн
склав дохід з рекламы
1 місяць
роботи реклами
441
продажів отримали
4,3 %
частка рекламних витрат
Така картина надихнула клієнта створити ще один магазин та знову прийти до нас по налаштування. Тому зараз ми займаємося й іншим магазином клієнта.
Мораль цього кейсу: якщо у вас складна ситуація з бізнесом - і вам здається, що «все пропало», не опускайте рук, продовжуйте натхненно й невпинно працювати. І успіх не забариться.
Над проектом працювала
Антоніна
Проект-менеджер
Антоніна - керівниця проєктів у TurboWeb. До компанії долучилася навесні 2023 року. Тоня має юридичну освіту, але в один момент вирішила змінити життя на 180 і спробувати себе в маркетингу, і в неї це гарно вийшло.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань