Кейс інтернет-магазину засобів для гігієни ротової порожнини | кейс Turboweb №175

11 730₴

вклали в рекламу

270 043₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Ця історія про те, як підприємець після розриву із бізнес-партнером за місяць досяг результатів, до яких вони в парі рухалися довший час.

Клієнт прийшов до нас розгублений та пригнічений, адже після поділу бізнесу не знав, куди і як йому далі рухатися. Він із колишнім бізнес-партнером мали 2 сайти - на prom.ua і на Хорошоп. Нашому клієнтові дістався інтернет-магазин на Хорошоп.

І ось постало питання, як тепер отримати гарний дохід лише з цього одного магазину. Поки клієнт працював з партнером - магазин отримував приблизно 15 замовлень в день з обох магазинів, тому в підприємця був запит - зараз отримувати хоча б від 10 продажів.

Клієнт довірився нам, оплатив послугу, а за місяць роботи реклами клієнт отримав такі результати:

11 730 грн

вклали в рекламу

270 043 грн

склав дохід з рекламы

1 місяць

роботи реклами

441

продажів отримали

4,3 %

частка рекламних витрат

Така картина надихнула клієнта створити ще один магазин та знову прийти до нас по налаштування. Тому зараз ми займаємося й іншим магазином клієнта.

Мораль цього кейсу: якщо у вас складна ситуація з бізнесом - і вам здається, що «все пропало», не опускайте рук, продовжуйте натхненно й невпинно працювати. І успіх не забариться.

 


Над проектом працювала

Антоніна

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Антоніна - керівниця проєктів у TurboWeb. До компанії долучилася навесні 2023 року. Тоня має юридичну освіту, але в один момент вирішила змінити життя на 180 і спробувати себе в маркетингу, і в неї це гарно вийшло.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань