Кейс інтернет-магазину засобів від комах | кейс Turboweb №136
14 913₴
вклали в рекламу
532 144₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Допомогти клієнтам позбутися тарганів - і заробити на цьому більше ніж 500 000 грн за місяць. Так коротко можна окреслити цей кейс.
Наш клієнт - власник магазину засобів проти комах та гризунів. Звернувся до нас ще у вересні минулого року, оскільки налаштована попередньою агенцією реклама працювала неефективно. А власник навіть не знав, який саме вид реклами йому впровадили. Після аудиту сайту - наша керівниця проєкту виявила, що була налаштована нерентабельна контекстна реклама.
Власник інтеренет-магазину придбав налаштування Google Shopping. А згодом, наприкінці січня, коли Smart Google Shopping почала оновлення до Google Shopping Performance Max - захотів і цей продукт.
А далі настали темні часи, 24 лютого внесло свої корективи і власник на деякий час припинив діяльність магазину. Ще наприкінці квітня магазин був на паузі.
На початку серпня ми вирішили поцікавитися, як справи в клієнта - та чи ожив його бізнес?! І ось що побачили:
14 913 грн
вклали в рекламу
532 144 грн
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
216
кількість конверсій
2,8 %
частка рекламних витрат
Цікаво, що ніша виглядала доволі специфічною і не подавала особливих надій - але зрештою принесла чудові результати. А завдяки тому, що клієнт не здався та відновив роботу магазину - він довів сам собі й іншим, що можна рости, розвиватися і гарно заробляти навіть в найскладніші часи. Бо ж тарганів виводять в будь-яку пору року, за будь-якої погоди та обставин.
Над проектом працювала
Катя
Проект-менеджер
Катя - керівник проєктів компанії TurboWeb. Катя налаштувала рекламу понад 400 магазинам. Вважає, електронну комерцію ремеслом. А власника магазину позиціонує як справжнього майстра, який любить свою справу, а не лише гроші.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань