Кейс інтернет-магазину здорового харчування | кейс Turboweb №143

12 952₴

вклали в рекламу

164 021₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Що треба знати власникам магазинів здорового харчування, аби успішно рекламувати свої товари?

Як не загубитися серед конкурентів?

У цьому відеокейсі керівниця проєкту Катерина детально аналізує результати інтернет-магазину здорового харчування. Розповідає про лайфаки, які можна застосувати, аби уникнути проблем із модерацією.

А також, як експерементувати із категоріями товарів, аби Google "звернув увагу" саме на той товар, який найважливіший для вашого магазину.

Всі результати та деталі кейсу у відео.


Над проектом працювала

Катя

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Катя - керівник проєктів компанії TurboWeb. Катя налаштувала рекламу понад 400 магазинам. Вважає, електронну комерцію ремеслом. А власника магазину позиціонує як справжнього майстра, який любить свою справу, а не лише гроші.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань