Кейс інтернет-магазину здорового харчування | кейс Turboweb №143
12 952₴
вклали в рекламу
164 021₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Що треба знати власникам магазинів здорового харчування, аби успішно рекламувати свої товари?
Як не загубитися серед конкурентів?
У цьому відеокейсі керівниця проєкту Катерина детально аналізує результати інтернет-магазину здорового харчування. Розповідає про лайфаки, які можна застосувати, аби уникнути проблем із модерацією.
А також, як експерементувати із категоріями товарів, аби Google "звернув увагу" саме на той товар, який найважливіший для вашого магазину.
Всі результати та деталі кейсу у відео.
Над проектом працювала

Катя
Проект-менеджер
Катя - керівник проєктів компанії TurboWeb. Катя налаштувала рекламу понад 400 магазинам. Вважає, електронну комерцію ремеслом. А власника магазину позиціонує як справжнього майстра, який любить свою справу, а не лише гроші.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань