Кейс інтернет-магазину зоотоварів | кейс Turboweb №179

5 913₴

вклали в рекламу

112 787₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

 

Наш клієнт- власник магазину товарів для домашніх улюбленців давно хотів налаштувати рекламу для свого магазину. Враховуючи попередній негативний досвід з агенцією, старанно і прискіпливо обирав агентство для свого магазину і знайшов нас.

Перечитавши про нас сотні позитивних відгуків, у нього все одно залишились сумніви, чи зможе він нам довіритись. І здогадайтесь до чого він додумався?

Клієнт порадив нас своїм знайомим. І терпляче чекав - які ж будуть результати цієї співпраці. А коли знайомі побачили чудові продажі - клієнт отримав найпереконливіший аргумент на нашу користь. Й не помилився і ось чому.

Справа в тому, що підприємець продає товари для домашніх улюбленців. Ніша непроста, адже Google любить блокувати такі товари. Оскільки трактує їх компоненти як лікарські засоби. А клієнту вже раніше налаштовували рекламу і в тих налаштуваннях Google пропускав лише 31% його товарів. А ті, які були найважливішими для клієнта - блокував. Тому їх необхідно було розблокувати.

Взявшись за роботу над цим магазино, наша керівниця проєктів переглянула сайт та наголосила на правках. Зокрема клієнту потрібно було видалити всі описи зі згадкою хімічних елементів у товарах. Коли правки було здійснено - керівниця проєкту запустила рекламу.

І о, диво! Клієнт сягнув 91% - і нарешті отримав можливість рекламувати корми, які були одним із найважливіших товарів на його сайті.

Завдяки нашому досвіду та клієнтовій наполегливості під час правок, ми досягли чудових результатів:

5 913 грн

вклали в рекламу

112 787 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

95

продажів отримали

5,2 %

частка рекламних витрат

Отож, використавши нетипову стратегію, порекомендувавши нас знайомим - клієнт зрозумів, що нам можна довіряти. А потім і на своєму прикладі переконався, що всі його старання були немарні

Над проектом працювала

Евеліна

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

За майже два роки роботи в команді Евеліна налаштувала рекламні кампанії, які стали одними із найуспішніших кейсів. Девіз Евеліни у роботі: Результати реклами мають бути навіть кращими, ніж були очікування клієнта .

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань