Перші результати: кейс по Performance Max | кейс Turboweb №125

5 474₴

вклали в рекламу

118 127₴

склав дохід з реклами

2 тижня

роботи реклами

У Google Ads з'явився новий тип рекламних кампаній для рекламодавців інтернет-магазинів: Performance Max. Він дає можливість працювати з усіма рекламними каналами Google в рамках однієї кампанії. Товари інтернет-магазину показуються в: результатах пошуку, КМС, Gmail, Discover та на YouTube.
Інформація, що є у Google про користувачів, і штучний інтелект допомагають показувати рекламу тим людям, які з більшою ймовірністю куплять ваш товар.

На початку грудня ми запустили Performance Max в магазині домашнього текстилю, і порівняли ефективність нового типу кампанії зі Smart Google Shopping, яка працює вже 3 роки.
Результати за 2 тижні роботи кампаній, на скріні:



При приблизно за однакових витратах бюджету, Performance Max дав на 36% більшу кількість замовлень, і на 78% більшу суму замовлень.
Середній чек виріс з 423 грн у Smart Google Shopping до 552 грн у Performance Max. Коефіцієнт конверсії з відвідування до відправленого замовлення становив 3,61% проти 2,38%.
А частка рекламних витрат знизилася з 8,8% до 4,6%.
Такі результати не можуть не надихати і зараз ми продовжуємо впроваджувати Performance Max у проекти наших клієнтів.



Дізнайтесь, чи підійде Performance Max для вашого інтернет-магазину

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти к вопросам

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань