Кейс інтернет-магазину аудіосистем для автомобілів | кейс Turboweb №198
66 343₴
вложили в рекламу
805 744₴
составил доход с рекламы
1 місяць
работы рекламы
Майже всю маржу цього клієнта «з’їдав» ProSale, тому він нарешті вирішив налаштувати Google Shopping. Почавши співпрацю, ми дізналися, що власник магазину раніше намагався самостійно налаштувати рекламу, але лише витратив час та зусилля, а результату не досяг. Google нескінченно блокував кабінети підприємця.
Коли ж ми взялися до роботи, то виявили, що у клієнта було змішування мов у фідах, а клієнт про це не знав.
Як нам вдалося вирішити проблему та які сучасні підходи ми використали в цьому кейсі - дивіться в нашому відео від керівника цього проєкту Нікіти.
Над проектом работал
Нікіта
Проект-менеджер
Нікіта - керівник проєктів у TurboWeb. Надзвичайно різнобічна особистість. Свідченням цього є 3 вищі освіти в різних сферах - зокрема це фінансова сфера, радіоелектроніка та менеджмент підприємницької діяльності. Маркетинг – дотичний до частини освіт Нікіти, тому знаннями з маркетингу він володіє ще з університетських років. У TurboWeb Нікіта поглибив вже наявні знання та успішно застосовує їх на практиці. У роботі з клієнтами Нікіта найбільше прагне досягти успішного результату для магазину.
Можно и мне такие результаты?
Ответьте на несколько вопросов, и мы дадим обратную связь в течение 3х рабочих часов
Перейти к вопросам