Кейс інтернет-магазину головних уборів гуртом | кейс Turboweb №216
37 716₴
вложили в рекламу
3 812 867₴
составил доход с рекламы
1 місяць
работы рекламы

Налаштувати рекламу для роздрібних продажів - можемо, вміємо , практикуємо. Зробити налаштування для оптовика і отримати ТОПовий результат - теж не проблема!
Так і сталося в нас з клієнтом, який довіряє нам вже третій свій магазин. Цього разу це магазин головних уборів для жінок та чоловіків. Ми налаштували клієнту спочатку звичайну торгову кампанію, а згодом і Performance Max.
Перші два тижні роботи реклами результати були доволі посередніми, а потім як понеслииииись.
У період з 28 вересня по 28 жовтня клієнт отримав ось такі результати:

37 716 грн
вклали в рекламу

3 812 867 грн
склав дохід з реклами

1 місяць
роботи реклами

1%
рекламних витрат у виручці

602
кількість конверсій
Отож якщо ви маєте гарні ціни, актуальний товар та продаєте його оптом - у вас є шанс в рази збільшити продажі. Звертайтеся.
Над проектом работал
Даниил
Консультант
Даниил – специалист технической поддержки в TurboWeb. Менеджер окончил КНЭУ по специальности экономическая кибернетика. Но уже во время учебы понял, что хочет искать себя и развиваться в другой области. Таковым для Даниила стал маркетинг и деятельность в TurboWeb. Одним из важнейших моментов успешного взаимодействия "клиент-специалист Даня считает включенность обеих сторон в процесс".
Можно и мне такие результаты?
Ответьте на несколько вопросов, и мы дадим обратную связь в течение 3х рабочих часов
Перейти к вопросам