Кейс интернет-магазина одежды | кейс Turboweb №180

6 112₴

вложили в рекламу

178 550₴

составил доход с рекламы

1 месяц

работы рекламы

Ця історія про те, як власниця агенції з таргетованої реклами прийшла до нас налаштовувати рекламу Google Shopping для свого магазину одягу. Інтригує, чи не так?

Наша клієнтка й водночас власниця агенції - людина, яка постійно перебуває в середовищі, де працюють з рекламою. Тому вона вирішила самостійно налаштувати Google Shopping для свого магазину. Але спроба виявилася невдалою, а налаштування неефективними. До того ж почалось оновлення Google Analytics 4, які необхідно було правильно налаштувати, а як це зробити не було розуміння.

Крім того магазин ніяк не міг пройти модерацію - отож ці три проблеми змусили власницю шукати агентство, яке зможе їх вирішити. За порадою своїх знайомих підприємиця звернулася саме до нас.

Ми зробили всі налаштування з нуля, встановили та налаштували Google Analytics 4 та успішно пройшли модерацію. А за декілька тижнів вже побачили перші результати звичайної торгової кампанії Google Shopping:

 5 299 грн

вклали в рекламу

 43 030 грн

дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

30

продажів отримали

12,3 %

частка рекламних витрат

Коли звичайна торгова кампанія зібрала достатньо даних ми запустили Performance Max і ось, які результати ми отримали за місяць роботи цієї кампанії:

 6 112 грн

вклали в рекламу

178 550 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

135

продажів отримали

3,4 %

частка рекламних витрат

Опубліковані показники демонструють, що ефективність реклами зросла у 4 рази. Тоді як рекламні кампанії лише починають набирати обертів.

Приклад нашої клієнтки демонструє, що навіть якщо хтось професіонал в одному виді реклами - це не дає гарантій успішного налаштування інших інструментів. Тому варто одразу звертатися до агентств, що спеціалізуються на конкретному рекламному інструменті, аби не витрачати дарма власні час та зусилля.


Над проектом работал

Руслан

Проект-менеджер

Подробнее о специалисте

Руслан – проджект-менеджер, который с Turboweb уже более 2 лет. Руслан приходил в компанию на позицию проджекта и даже прошел все тестовые задания, но затем решил попробовать себя в более динамичном отделе развития клиентов – где успешно работал с клиентами и использовал свои знания проджекта. Недавно Руслан вернулся в близкую для него стихию – деятельность проджект-менеджера.

Можно и мне такие результаты?

Ответьте на несколько вопросов, и мы дадим обратную связь в течение 3х рабочих часов

Перейти к вопросам