Кейс интернет-магазина одежды | кейс Turboweb №180

6 112₴

вложили в рекламу

178 550₴

составил доход с рекламы

1 месяц

работы рекламы

Ця історія про те, як власниця агенції з таргетованої реклами прийшла до нас налаштовувати рекламу Google Shopping для свого магазину одягу. Інтригує, чи не так?

Наша клієнтка й водночас власниця агенції - людина, яка постійно перебуває в середовищі, де працюють з рекламою. Тому вона вирішила самостійно налаштувати Google Shopping для свого магазину. Але спроба виявилася невдалою, а налаштування неефективними. До того ж почалось оновлення Google Analytics 4, які необхідно було правильно налаштувати, а як це зробити не було розуміння.

Крім того магазин ніяк не міг пройти модерацію - отож ці три проблеми змусили власницю шукати агентство, яке зможе їх вирішити. За порадою своїх знайомих підприємиця звернулася саме до нас.

Ми зробили всі налаштування з нуля, встановили та налаштували Google Analytics 4 та успішно пройшли модерацію. А за декілька тижнів вже побачили перші результати звичайної торгової кампанії Google Shopping:

 5 299 грн

вклали в рекламу

 43 030 грн

дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

30

продажів отримали

12,3 %

частка рекламних витрат

Коли звичайна торгова кампанія зібрала достатньо даних ми запустили Performance Max і ось, які результати ми отримали за місяць роботи цієї кампанії:

 6 112 грн

вклали в рекламу

178 550 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

135

продажів отримали

3,4 %

частка рекламних витрат

Опубліковані показники демонструють, що ефективність реклами зросла у 4 рази. Тоді як рекламні кампанії лише починають набирати обертів.

Приклад нашої клієнтки демонструє, що навіть якщо хтось професіонал в одному виді реклами - це не дає гарантій успішного налаштування інших інструментів. Тому варто одразу звертатися до агентств, що спеціалізуються на конкретному рекламному інструменті, аби не витрачати дарма власні час та зусилля.


Над проектом работал

Руслан – руководитель отдела проджект-менеджеров. Руслан из Turboweb 3 года. С нами он прошел долгий путь от менеджера по развитию клиентов – до руководителя отдела.

Можно и мне такие результаты?

Ответьте на несколько вопросов, и мы дадим обратную связь в течение 3х рабочих часов

Перейти к вопросам