Кейс інтернет-магазину побутової хімії | кейс Turboweb №208
13 211₴
вложили в рекламу
227 693₴
составил доход с рекламы
1 місяць
работы рекламы

Якщо ви коли-небудь думали, що нішу побутової хімії здебільшого покривають такі велетні як Єва, Аврора, Простор та інші - ви мали рацію.
Але якщо були впевнені, що в цю нішу неможливо ввійти через цих гігантів - то помилялися. Нещодавно до нас прийшла клієнтка, що продає побутову хімію та все для підтримання чистоти дому. Рекламу вона налаштовувала вперше на новий сайт та щойно створений акаунт.
Ось, які результати підприємиця отримала від реклами вже впродовж перших двох тижнів роботи реклами:

5 771 грн
вклали в рекламу

100 781 грн
склав дохід з реклами

1 місяць
роботи реклами

185
продажів отримали
А вже за місяць роботи реклами ми побачили такі результати:

13 211 грн
вклали в рекламу

227 693 грн
склав дохід з реклами

1 місяць
роботи реклами

470
продажів отримали
То ж якщо вас бентежить, що якась ніша вже кимось зайнята, заповнена, а ви завжди хотіли працювати лише в ній - то хай історія цієї клієнтки буде прикладом того, що все в цьому житті можливо.
Над проектом работала
Антонина
Проект-менеджер
Антонина – проджект-менеджер в Турбовеб. К компании присоединилась весной 2023 года. Тоня имеет юридическое образование, но в один момент решила изменить жизнь на 180 и попробовать себя в маркетинге, и надо сказать – у нее это хорошо получилось.
Можно и мне такие результаты?
Ответьте на несколько вопросов, и мы дадим обратную связь в течение 3х рабочих часов
Перейти к вопросам