Кейс інтернет-магазину посуду для ресторанів, закладів громадського харчування | кейс Turboweb №218

15 693₴

вложили в рекламу

188 041₴

составил доход с рекламы

1 місяць

работы рекламы

Ця клієнтка прийшла до нас від фрілансера, який місяць “колупався” у її сайті і нічого не зробив. Далі чекати вона вже не могла.

Ніша: Посуд для ресторанів та закладів громадського харчування.

Рекламний інструмент, який ми налаштували: Google Shopping: звичайна торгова кампанія, а згодом - Google Shopping Performance Max;

Коли запустили рекламну кампанію: 05.08.2024 року.

Які результати отримали впродовж періоду 13 вересня -13 жовтня:

15 693 грн

вклали в рекламу

188 041 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

179

продажів отримали

7,1%

рекламних витрат у виручці

Отож якщо ви чекаєте по місяцеві чи два або й більше на роботу фрілансера, який вас годує “завтриками” - варто задуматися, як довго ви можете чекати і наскільки швидко вашу проблему можуть вирішити інші підрядники. 

То ж уважно читайте цей кейс та вчіться на чужих помилках - не на своїх.


Над проектом работал

Артем

Проект-менеджер

Подробнее о специалисте

Артем – руководитель проектов в TurboWeb. Артем прошел интересный профессиональный путь от землеустроителя, через тестировщика ПО до специалиста по настройке рекламы. Разнообразие опыта позволяет Артему находить нестандартные решения для каждого проекта.

Можно и мне такие результаты?

Ответьте на несколько вопросов, и мы дадим обратную связь в течение 3х рабочих часов

Перейти к вопросам