Кейс інтернет-магазину посуду для ресторанів, закладів громадського харчування | кейс Turboweb №218
15 693₴
вложили в рекламу
188 041₴
составил доход с рекламы
1 місяць
работы рекламы

Ця клієнтка прийшла до нас від фрілансера, який місяць “колупався” у її сайті і нічого не зробив. Далі чекати вона вже не могла.
Ніша: Посуд для ресторанів та закладів громадського харчування.
Рекламний інструмент, який ми налаштували: Google Shopping: звичайна торгова кампанія, а згодом - Google Shopping Performance Max;
Коли запустили рекламну кампанію: 05.08.2024 року.
Які результати отримали впродовж періоду 13 вересня -13 жовтня:

15 693 грн
вклали в рекламу
188 041 грн
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
179
продажів отримали
7,1%
рекламних витрат у виручці
Отож якщо ви чекаєте по місяцеві чи два або й більше на роботу фрілансера, який вас годує “завтриками” - варто задуматися, як довго ви можете чекати і наскільки швидко вашу проблему можуть вирішити інші підрядники.
То ж уважно читайте цей кейс та вчіться на чужих помилках - не на своїх.
Над проектом работал

Артем
Проект-менеджер
Артем – руководитель проектов в TurboWeb. Артем прошел интересный профессиональный путь от землеустроителя, через тестировщика ПО до специалиста по настройке рекламы. Разнообразие опыта позволяет Артему находить нестандартные решения для каждого проекта.
Можно и мне такие результаты?
Ответьте на несколько вопросов, и мы дадим обратную связь в течение 3х рабочих часов
Перейти к вопросам