Кейс інтернет-магазину професійного одягу та взуття | кейс Turboweb №183
6 275₴
вложили в рекламу
129 513₴
составил доход с рекламы
1 місяць
работы рекламы
Власник цього магазину намагався самостійно налаштувати рекламу декілька разів - але жодного разу так і не зміг пройти модерацію.
Час йшов, а продажів не було. Тож треба було негайно щось вирішувати. Ми взялися за цю нелегку роботу. Саме тоді масово блокували магазини на платформі prom.ua - то ж магазин клієнта, на жаль, потрипив у те число.
Ми запропнували клієнту за оплачені кошти налаштувати рекламу на інший магазин. Виявилося, що підприємець мав магазин на Хорошоп і наша пропозиція стала чудовим приводом доопрацювати саме сайт на Хорошопі.
Отож клієнт підготував магазин і ми запустили на нього рекламу. А незабаром таки пройшли модерацію на сайт на prom.ua.
Таким чином клієнт отримав два робочі та успішні магазини. На які цифри вдалося вийти клієнтові та як себе проявила наша реклама - детально дивіться та слухайте в кейсі від нашої керівниці проєкту Евеліни
Над проектом работала
Эвелина
Проект-менеджер
За почти два года работы в команде Эвелина настроила рекламные кампании, ставшие одними из самых успешных кейсов. Девиз Эвелины в работе: Результаты рекламы должны быть даже лучше, чем были ожидания клиента .
Можно и мне такие результаты?
Ответьте на несколько вопросов, и мы дадим обратную связь в течение 3х рабочих часов
Перейти к вопросам