Кейс інтернет-магазину професійного одягу та взуття | кейс Turboweb №183

6 275₴

вложили в рекламу

129 513₴

составил доход с рекламы

1 місяць

работы рекламы

 

Власник цього магазину намагався самостійно налаштувати рекламу декілька разів - але жодного разу так і не зміг пройти модерацію.

Час йшов, а продажів не було. Тож треба було негайно щось вирішувати. Ми взялися за цю нелегку роботу. Саме тоді масово блокували магазини на платформі prom.ua - то ж магазин клієнта, на жаль, потрипив у те число.

Ми запропнували клієнту за оплачені кошти налаштувати рекламу на інший магазин. Виявилося, що підприємець мав магазин на Хорошоп і наша пропозиція стала чудовим приводом доопрацювати саме сайт на Хорошопі.

Отож клієнт підготував магазин і ми запустили на нього рекламу. А незабаром таки пройшли модерацію на сайт на prom.ua.
Таким чином клієнт отримав два робочі та успішні магазини. На які цифри вдалося вийти клієнтові та як себе проявила наша реклама - детально дивіться та слухайте в кейсі від нашої керівниці проєкту Евеліни


Над проектом работала

Эвелина

Проект-менеджер

Подробнее о специалисте

За почти два года работы в команде Эвелина настроила рекламные кампании, ставшие одними из самых успешных кейсов. Девиз Эвелины в работе: Результаты рекламы должны быть даже лучше, чем были ожидания клиента .

Можно и мне такие результаты?

Ответьте на несколько вопросов, и мы дадим обратную связь в течение 3х рабочих часов

Перейти к вопросам