Кейс інтернет-магазину ручних та електроінструментів | кейс Turboweb №190
24 116₴
вложили в рекламу
595 773₴
составил доход с рекламы
1 місяць
работы рекламы

Рекламний інструмент, який ми налаштували: Google Shopping, а згодом - Google Shopping Performance Max;
Коли почали співпрацю: 06. 10.2023 року.
Які результати отримали:

2 549 грн
вклали в рекламу

89 328 грн
склав дохід з реклами

35
продажів отримали
А через 1,5 місяця після запуску Google Shopping Performance Max ми побачили нові результати. Хочемо продемонструвати, як швидко росте динаміка продажів та як ефективно працює реклама:

24 116 грн
вклали в рекламу

595 773 грн
склав дохід з реклами

260
продажів отримали
І це при тому, що клієнт прийшов до нас із заблокованим акаунтом та неробочою рекламою. А ще в клієнта некоректно працював інструмент Google Analytics 4.
В результаті нашої співпраці підприємець:
- розблокував свій рекламний акаунт;
- отримав коректні налаштування Google Analytics 4;
- отримав круті результати продажів вже в перші місяці роботи.
А чи маєте ви заблоковані акаунти й, чи робили спроби їх розблокування?
Над проектом работал
Эрик
Проект-менеджер
Эрик – руководитель проектов в TurboWeb. Присоединился к нам недавно, но не новичок в сфере диджитал-маркетинга. По образованию Эрик IT-специалист – то же использует ранее полученные знания и в настройках рекламы. Эрик общается с клиентом так, чтобы у предпринимателя не осталось вопроса без ответов.
Можно и мне такие результаты?
Ответьте на несколько вопросов, и мы дадим обратную связь в течение 3х рабочих часов
Перейти к вопросам