Кейс інтернет-магазину ручних та електроінструментів | кейс Turboweb №190

24 116₴

вложили в рекламу

595 773₴

составил доход с рекламы

1 місяць

работы рекламы

Рекламний інструмент, який ми налаштували: Google Shopping, а згодом - Google Shopping Performance Max;

Коли почали співпрацю: 06. 10.2023 року.

Які результати отримали:

2 549 грн

вклали в рекламу

89 328 грн

склав дохід з реклами

35

продажів отримали

А через 1,5 місяця після запуску Google Shopping Performance Max ми побачили нові результати. Хочемо продемонструвати, як швидко росте динаміка продажів та як ефективно працює реклама:

24 116 грн

вклали в рекламу

595 773 грн

склав дохід з реклами

260

продажів отримали

І це при тому, що клієнт прийшов до нас із заблокованим акаунтом та неробочою рекламою. А ще в клієнта некоректно працював інструмент Google Analytics 4.

В результаті нашої співпраці підприємець:

  • розблокував свій рекламний акаунт;
  • отримав коректні налаштування Google Analytics 4;
  • отримав круті результати продажів вже в перші місяці роботи.

А чи маєте ви заблоковані акаунти й, чи робили спроби їх розблокування?


Над проектом работал

Эрик

Проект-менеджер

Подробнее о специалисте

Эрик – руководитель проектов в TurboWeb. Присоединился к нам недавно, но не новичок в сфере диджитал-маркетинга. По образованию Эрик IT-специалист – то же использует ранее полученные знания и в настройках рекламы. Эрик общается с клиентом так, чтобы у предпринимателя не осталось вопроса без ответов.

Можно и мне такие результаты?

Ответьте на несколько вопросов, и мы дадим обратную связь в течение 3х рабочих часов

Перейти к вопросам