Кейс інтернет-магазину товарів для випічки | кейс Turboweb №204

12 403₴

вложили в рекламу

240 789₴

составил доход с рекламы

1 місяць

работы рекламы

Ця клієнтка - власниця магазину товарів для випічки налаштовувала в нас рекламу для 2-х своїх магазинів.

Для першого магазину ще в 2023 році, а коли в новому 2024 створила ще один магазин - то знову довірила налаштування реклами нам.

Підприємиця прийшла до нас в перших числах січня і вже за тиждень ми приступили до роботи.

А вже з березня по квітень отримали ось такі результати:

12 403 грн

вклали в рекламу

240 789 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

367

продажів отримали

5,1 %

рекламних витрат у виручці

Зауважимо, що успішності магазину посприяли багато факторів, зокрема класний асортимент та що дуже важливо - вчасно налаштована реклама. Саме перед сезоном. В час, коли всі купують різноманітні форми та дрібнички для Великодньої випічки.

Якщо ви власник чи власниця магазину і ваш сезон вже за тиждень, а ви лише збираєтеся налаштувати рекламу - така стратегія швидше за все буде не дуже успішна. Щоб отримати класні продажі крім асортименту, цін, легкого та справного сайту - варто подумати і про вчасне налаштування реклами, саме воно іноді грає ключову роль.


Над проектом работал

Никита

Проект-менеджер

Подробнее о специалисте

Никита – руководитель проектов в Турбовеб. Никита настраивает рекламу для наших клиентов уже больше 4 месяцев. Никита уверен, что самая важная вещь в процессе работы с клиентом – это взаимопонимание и уважение друг к другу.

Можно и мне такие результаты?

Ответьте на несколько вопросов, и мы дадим обратную связь в течение 3х рабочих часов

Перейти к вопросам