Кейс інтернет-магазину товарів для випічки | кейс Turboweb №204
12 403₴
вложили в рекламу
240 789₴
составил доход с рекламы
1 місяць
работы рекламы

Ця клієнтка - власниця магазину товарів для випічки налаштовувала в нас рекламу для 2-х своїх магазинів.
Для першого магазину ще в 2023 році, а коли в новому 2024 створила ще один магазин - то знову довірила налаштування реклами нам.
Підприємиця прийшла до нас в перших числах січня і вже за тиждень ми приступили до роботи.
А вже з березня по квітень отримали ось такі результати:

12 403 грн
вклали в рекламу

240 789 грн
склав дохід з реклами

1 місяць
роботи реклами

367
продажів отримали

5,1 %
рекламних витрат у виручці
Зауважимо, що успішності магазину посприяли багато факторів, зокрема класний асортимент та що дуже важливо - вчасно налаштована реклама. Саме перед сезоном. В час, коли всі купують різноманітні форми та дрібнички для Великодньої випічки.
Якщо ви власник чи власниця магазину і ваш сезон вже за тиждень, а ви лише збираєтеся налаштувати рекламу - така стратегія швидше за все буде не дуже успішна. Щоб отримати класні продажі крім асортименту, цін, легкого та справного сайту - варто подумати і про вчасне налаштування реклами, саме воно іноді грає ключову роль.
Над проектом работал
Никита
Проект-менеджер
Никита – руководитель проектов в Турбовеб. Никита настраивает рекламу для наших клиентов уже больше 4 месяцев. Никита уверен, что самая важная вещь в процессе работы с клиентом – это взаимопонимание и уважение друг к другу.
Можно и мне такие результаты?
Ответьте на несколько вопросов, и мы дадим обратную связь в течение 3х рабочих часов
Перейти к вопросам