Кейс інтернет-магазину великої та малої побутової техніки | кейс Turboweb №191
12 469₴
вложили в рекламу
475 278₴
составил доход с рекламы
1 місяць
работы рекламы

Рекламний інструмент, який ми налаштували: Google Shopping, а згодом - Google Shopping Performance Max;
Коли почали співпрацю: 13.09.2023 року.
Які результати отримали: одразу після налаштувань звичайної торгової кампанії магазин отримав такі результати 23.10 - 06.11.2023

2 620 грн
вклали в рекламу

62 788 грн
склав дохід з реклами

2 тижня
роботи реклами

9
продажів отримали

4,2 %
рекламних витрат у виручці
А вже 12 листопада ми запустили Google Shopping Performance Max. 2 тижні рекламна кампанія навчалась та оптимізовувалась, і ось які результати ми констатували з 1.12.2023 по 01.01.2024

12 469 грн
вклали в рекламу

475 278 грн
склав дохід з реклами

1 місяць
роботи реклами

36
продажів отримали

2,6 %
рекламних витрат у виручці
Як бачимо, частка рекламних витрат знизилася майже у 2 рази. Наш клієнт дуже задоволений результатами. Бо має з чим порівнювати - адже звернувся до нас саме через те, що попередньо налаштована реклама не приносила бажаних продажів.
До речі, цей клієнт прийшов до нас за рекомендацією свого товариша, а після отриманих результатів, порекомендував нас іще 3 своїм знайомим.
А ви все ще задовольняєтесь посередніми результатами своєї реклами чи вже готові спробувати нові ефективні налаштування?
Над проектом работала
Антонина
Проект-менеджер
Антонина – проджект-менеджер в Турбовеб. К компании присоединилась весной 2023 года. Тоня имеет юридическое образование, но в один момент решила изменить жизнь на 180 и попробовать себя в маркетинге, и надо сказать – у нее это хорошо получилось.
Можно и мне такие результаты?
Ответьте на несколько вопросов, и мы дадим обратную связь в течение 3х рабочих часов
Перейти к вопросам