77 нових клієнтів за 2 попередні місяці долучилися до родини Turboweb
Поки хтось думає - налаштовувати рекламу чи ні - наші клієнти активно використовують цей шанс. В лютому ним скористалися цілих 43 магазини, а в березні 34.
Ми хочемо розповісти вам про найпоширеніші та найекзотичніші ніші цих місяців.
Вже традиційно до нас прийшли магазини із товарами для будівництва та ремонту:
"Гранітно-Будівельна Платформа"
"Інструмент-Сервіс"
Магазини меблів:
Магазини автотоварів:
Profi Auto
Магазин сантехніки: FILTER PRO
А ось магазини із незвичайними, але крутими нішами:
Магазин із товарами для надання першої домедичної допомоги - Rescue Ready
Магазин книжечок для дітей: "Білченятко"
Магазин аксесуарів для прапорів, тримачів для прапорів, фасадних наборів тримачів з прапорами: home_history_HMN
Магазин зі столами з нержавіючої сталі для професійних кухонь: RestoStar
А як вам магазин, що спеціалізується на знаряддях для заточування різального інструменту: Tochilka
Або магазин унікальних вінницьких сувенірів, де кожен предмет розповідає свою історію: "Вінницькі сувеніри"
А якщо хтось раптом придумав зробити собі власноруч дрон, то в цьому магазині можна придбати запчастини для такого інтерактиву: Baraholka
Якщо вам потрібен будиночок чи іграшки для котика - то власник цього магазину зробив все, аби ви могли купити аксесуари для свого улюбленця: Kote.zp
У вас ще й досі виникають запитання, чи варто рекламувати магазин, якщо він має непересічну нішу?
Гляньте на наших клієнтів, які доводять, що кожна ніша особлива по-своєму, до кожної треба мати особливий підхід, особливі змінні. Але є одна річ, яка завжди залишається незмінною - наше бажання допомагати вам у розвитку ваших магазинів та продажі ваших товарів.
Перелік наших клієнтів можна подивитися тут.