Про проекти
06 лютого 2023
А може я щось не те продаю, а може не варто рекламувати мої товари?
Такі думки зводять з розуму власників деяких інтернет-магазинів. Turboweb знає, як зменшити ваші страждання та усунути схожі сумніви.
Як ми це збираємось зробити?
Дуже просто: ми розкажемо вам про перелік ніш та магазинів, які прийшли до нас по налаштування реклами у січні 2023 року.
Цього місяця нове дихання своєму бізнесу вирішили дати 40 власників інтернет-магазинів. Найбільш поширеними та популярними нішами цього місяця були:
- магазини військово-тактичного одягу та обладнання:
"Гілляка";
4ipok;
Yanform; - електроніка та товари для дому: MegaFocus;
- сантехніка:"Строй Точка";
"Легіон-Трейд";
ТОП 300; - автотюніг, запчастини та автоспорядження:
"Колесо Трейдінг" 4DRIVE;
- домашній текстиль: IGLEN;
- все для басейнів:GREENHOL;
- декоративні товари для свят: "Стежок";
- велотовари: VELOPODIUM;
- сири та снеки: ZhytarOK;
- насіння та все для вирощування рослин: "Рубус-Плант";
- книги для батьків та дітей: "Умнічка";
- все для рибалки: Z-One Fishing;
- арт:Jose Art Gallery.
Як бачите, різноманіття ніш та товарів - вражає. Навіть найнезвичайніші товари мають перспективу успішних продажів. Головне повірити в свою справу і робити все, аби вона стала успішною. А реклама один із обов’язкових елементів популяризації товару та його успішного збуту.
А яка із названих ніш у переліку для вас найбільш несподівана?