Apple змінює правила гри: люди з iPhone можуть не побачити вашу рекламу в Facebook. Що з цим робити

- Ви більше не будете за замовчуванням збирати дані про наших користувачів для своєї реклами! Тепер вони повинні дати на це згоду, - заявив якось Apple.

- Що, вибачте? - поперхнувся Facebook. Розуміючи, що багато хто відмовиться передавати інформацію про свої інтереси рекламодавцям.

Це було влітку. З тих пір Facebook пройшов всі стадії прийняття від гніву і заперечення.

Наприклад, в грудні Facebook навіть розмістив рекламу на всю сторінку в The New York Times, The Wall Street Journal і The Washington Post. Тема публікації була: «Ми виступаємо проти Apple за малий бізнес у всьому світі».

Але Фонд Electronic Frontier Foundation (фонд по захисту прав людей в зв'язку з появою нових технологій зв'язку) не підтримав Facebook.

А значить, шляху назад немає і в честь Дня конфіденційності даних (Data Privacy Day) 28 січня компанія Apple оголосила, що функція прозорості відстеження додатків (App Tracking Transparency) стане доступна користувачам в iOS 14 вже на початку весни 2021-го.

І тепер Facebook знаходиться на стадії прийняття.

Як це буде виглядати

Тепер, коли людина відкриє Facebook на iPhone, висвітиться спливаюче вікно з інформацією, що Facebook хоче відстежувати ваші дії в інших додатках і на веб-сайтах. На вибір буде два варіанти: «Попросити додаток не відслідковувати» або «Дозволити».

Якщо людина дозволить, він надалі буде бачити релевантну рекламу, а якщо відмовиться - реклами буде стільки ж, але по випадковим інтересам, як це було років 15 тому.

Чим це загрожує

Тепер, коли Facebook не буде знати, які сайти ви відвідували, що купували і чим цікавились, є побоювання, що реклама на iPhone буде не такою ефективною. І аналізувати її стане складніше, тому що конверсії будуть присвоєні конкретному джерелу / каналу.

Тагетинг тепер буде охоплювати менше людей, розміри аудиторій для ремаркетингу теж дуже скоротяться, аудиторії схожих користувачів будуть будуватися набагато довше, а місцезнаходження користувача тепер можна буде визначити тільки приблизно, а не точно, як раніше.

Рекламним кампаніям буде непросто оптимізуватися на таких часткових даних про поведінку користувачів. Це може завдати серйозної шкоди рекламодавцям.

 

Що потрібно зробити уже зараз

Facebook ще сам розробляє рекомендації, зі списком яких можна ознайомитися в посібнику. Вже зараз можна і потрібно зробити такі кроки:

 

1. Підтвердіть домен в Business Manager.2. Для оптимізації груп оголошень можна буде використовувати тільки вісім пріоритетних подій на домен. Групи з оптимізацією під інші події будуть зупинені. Якщо ви використовуєте більше восьми подій, конверсії на домен для оптимізації, вирішите, які з них для вас пріоритетніше.

3. Якщо на сайті встановлено кілька різних пікселів (різні підрядники могли ставити свої пікселі), найкраще буде залишити тільки один піксель (Facebook-піксель - це інструмент для аналізу і оптимізації рекламних кампаній в соцмережі. Його встановлюють на сайті компанії, яка просувається в Facebook. ). І вже до нього давати доступ всім підрядникам.

4. Залиште тільки по одному пікселю на каталог.

5. Якщо ви використовували вікно атрибуції за замовчуванням «28 днів після кліка, один день після перегляду», врахуйте, що воно більше не підтримується. Нове вікно атрибуції за замовчуванням - «сім днів після кліка, один день після перегляду».


Автор статті

Олександр

Веб-аналітик


Вас може зацікавити