Аукціон Facebook, чек-лист для рекламодавця
Експансія Facebook вже занадто велика, щоб ігнорувати його, як постійну і значну частину ваших digital-маркетингових комунікацій. Подивимося суху статистику офіційного звіту:
Сьогодні в світі налічується більше 2,38 мільярда активних користувачів Facebook в місяць. Це на 8% більше в порівнянні з минулим роком - 2,32 млрд за четвертий квартал 2018 року.
В середньому 1,56 мільярда чоловік щодня заходять на Facebook і вважаються щоденними активними користувачами (статистика на березень 2019 року).
66% відсотків аудиторії Facebook використовують Facebook щодня.
Якщо перевести з мови цифр, то можна впевнено заявити: це багатообіцяюча зростаюча аудиторія. А як справи йдуть в Україні?
Близько 9 мільйонів українських користувачів щодня користуються Facebook.
Але чому такий низький відсоток рекламодавців з України? Багатьом досі складно розібратися з Ads Manager, його порівнюють з панеллю керування літаком: всі ці формати, способи оптимізації та ставки.
Що таке Аукціон Facebook, і як він працює?
У стрічці Facebook все конкурує з усім: новини від друзів з рекламними оголошеннями. І єдине, чим ми обмежені - це часом. Тому Facebook намагається показувати найбільш релевантні оголошення кожному конкретному користувачеві.
В основі аукціону лежить завдання - взяти всі рекламні оголошення, які таргетуться на конкретного користувача, і проранжувати на основі їх цінності, як для користувача, так і для вас, як для рекламодавця.
Щодня проходить понад мільярд таких аукціонів.
Аукціон Facebook відрізняється від традиційного тим, що в ньому перемагає реклама не з найвищою ставкою, а з найбільшою сумарною цінністю.
Сумарна цінність розраховується на підставі 3 факторів:
ставка;
приблизна частота дій;
якість і актуальність реклами.
Основні поради, які варто врахувати, налаштовуючи рекламу в Facebook:
Уникайте перетину аудиторій груп
Уникайте надто вузьких аудиторій. Адже статистика збирається всередині групи, а для правильної оптимізації дуже важливо отримувати мінімум 50 конверсій всередині групи протягом тижня. Тільки тоді Facebook буде вірно оптимізувати ваші кампанії, маючи базу, на чому «вчитися».
Показуйте рекламу на всіх плейсментах.
Якщо ви припускаєте, що різні сегменти аудиторії несуть різну цінність за конверсії (наприклад, купують товар різною вартістю або з різною маржею) - створюйте різні групи оголошень.
Переконайтеся, що ваше співвідношення бюджету до ставки таке, що вистачить на 10 конверсій.
Не міняйте бюджет і ставки занадто часто (по кілька разів на день), тому що Facebook не встигає вчитися на зібраної статистики. Для цього йому необхідно близько трьох днів.
Звертайте увагу на user experience: намагайтеся отримувати зворотний зв'язок від користувачів та покращуйте свій сайт.
Оптимізуйте рекламні кампанії під ваші реальні цілі і не використовуйте якісь проміжні метрики, як кліки або покази, якщо мета вашої реклами - покупка.
Чому рекламуватися через Каталог товарів ефективно для e-commerce
1. Не потрібно створювати величезну кількість креативів, вони формуються самі з карток товару.
2. Facebook намагається показувати кожній конкретній людині з усього вашого асортименту саме те, що підходить йому найбільше.
3. Всегда актуальная цена и наличие товара, которые подтягиваются автоматически.
4. Товарна реклама в Facebook може працювати з користувачами, які вже були на сайті, і нагадувати про ті товари, які вони дивилися, чи демонструвати схожі або доповнюють товари. Довіра до такої реклами буде вище, так як користувач вже був на вашому сайті.
5. А також даний вид реклами допоможе знайти нову аудиторію, показуючи людям ті товари, якими вони з більшою ймовірністю зацікавляться.